20-11-2017 08:16
MAM PYTANIE ODNOŚNIE KARTY KREDYTOWEJ. MAM ( MIAŁAM DO PIĄTKU ) KARTĘ KREDYTOWA NA -3500 ZL. KTORA SPLACAM REGULARNIE PO KWOCIE MINIMALNEJ . WYSKOCZYŁA MI MOZLIWOSC WZIECIA KARTY Z LIMITEM 10 000ZL. W ZWIAZKU Z TYM ZE PRZYDALA BYM MI SIE TAKA , POSTANOWIALM WYPELNIC WNIOSEK I DOSTALAM POTWIERDZENIE ZE MOGE MIEC KARTE ( SMS Z PODPISANIEM UMOWY KRETOWEJ) . WYLOGOWALAM SIE I PONOWNIE ZALOGOWALAM . NA MOIM KONCIE W ZAKLADCE STAREJ KARTY JEST INFORMACJI "KARTA ZAMKNIETA" A DLUG "NIBY" JEST SPLACONY ALE Z CZEGO JAK NIE MIALAM SRODKÓW NA KONCIE DO SPLATY TAKIEJ KWOTY. A KARTA NA KWOTE 10000 KTORA ZOSTALA POTWIERDZONA SMS NIE WYSWIETLA SIE NA KONCIE. CZYLI NIE WIEM NIE MAM JEJ , DLUG MAM ZAMKNIETY NIE BARDZO ROZUMIEM CO SIE STALO , CZY MAM CZEKAC AZ PRZYJDZIE NOWA KARTA , O ILE PRZYJDZIE? I JAK SIE DOMYSLAM TA SPLATA ZADLUZENIA ZOSTALA SCIAGNIETA Z NOWEJ KARTY JUZ? PROSZE O POMOC TO MOJA 1 KARTA KREDYTOWA NIE WIEM CO ROBIC .
20-11-2017 20:16
Z twojej relacji można wywnioskować że podczas składania wniosku zaznaczyłaś w opcjach spłatę zadłużenia na starej karcie kredytowej.
Ikona z nową kartą pojawi się maksymalnie za dwa dni robocze, a jej saldo pomniejszy się o spłaconą kwotę długu, tamtej karty.
Stara karta jest już zamknięta, nowa przyjdzie do ciebie pocztą do tygodnia.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024