09-04-2020 09:13
Czy macie państwo problem z modułem makler?
09-04-2020 09:23
09-04-2020 09:34
Makler dalej nie działa, zniknęły do niego linki jak również informacja o koncie na głównym dashboardzie
09-04-2020 09:40 | Edytowano: 09-04-2020 09:41
Makler już działa. Przyczyną nie wyświetlania się zakładki makler w MING mogą być ciasteczka cookie.
Proszę wyczyścić ciasteczka, zrestartować przeglądarkę i ponownie zalogować się do MING. Powinno wszystko wrócić do normy.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |