08-06-2020 10:47
Dzień dobry
Proszę napisać jak działa PKC w trakcie sprzedaży poprzez ING, gdyż znalazłem w sieci :
"Podstawową zmianą w sposobie realizacji zleceń PKC w stosunku do systemu WARSET jest zasada mówiąca, że część zlecenia napływającego, mogąca się zrealizować wewnątrz widełek (statycznych i dynamicznych), jest zawsze realizowana. Dopiero pozostała część wykraczająca poza widełki może zostać odrzucona bądź przyjęta do arkusza w zależności od konfiguracji systemu. "
Jest napisane w zależności od konfiguracji systemu..... Czy w ING transakcje PKC poniżej widełek są realizowane, odrzucane czy pozostają w arkuszu do momentu aż będzie oferta kupna w wyznaczonych widełkach?
Przykład, wystawiam Stop Loss z PKC po 10 zł - dolne widełki wtedy są po 9 zł. Ktoś wystawia kupno za 5 zł. To czy transakcja taka zostanie zrealizowana po 5 zł czy w ogóle niezrealizowana z uwagi na fakt, iż kupno jest poniżej widełek?
08-06-2020 15:03
Przekazuję odpowiedź bezpośrednio od maklerów. Gdybyś potrzebował coś więcej przegadać - zadzwoń do nich (32 357 00 32). Wszystko pisemnie opisać bez wymiany pytań jest trudno.
"Sposób realizacji zleceń z limitem PKC określony jest przez GPW w „Szczegółowych Zasadach Obrotu Giełdowego w Systemie UTP”. Nasze biuro maklerskie nie stosuje odrębnych regulacji w tym zakresie. Odpowiadając na Pana pytanie: jeśli GPW rozszerzy dolne widełki do 5 zł to zlecenie sprzedaży Stop loss może się z tą ceną zrealizować."
08-06-2020 17:00
Ok. Czyli rozumiem, że nie zrealizuje się zlecenie poniżej aktualnych widełek. Czyli PKC na sprzedaży nie widzi w arkuszu zleceń ofert kupna poniżej dolnych widełek?
10-06-2020 11:56
Cześć,
odpowiedź poniżej
"Zlecenia kupna poniżej dolnych widełek są widoczne dla innych zleceń, w tym dla zleceń sprzedaży PKC.
Zlecenie sprzedaży z limitem PKC nie ma dolnego ograniczenia cenowego realizacji zlecenia.
Jest ono wykonywane zgodnie z zasadami określonymi przez GPW."
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |