Odpowiedz

Aplikacja mobilna

Czy tutaj można też podyskutować o aplikacji mobilnej? W sensie czy to ma sens, bo tak dla rozrywki to wiem, że można Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 16
Wpisy: 31
Zarejestrowany: 21-01-2016
Wiadomość 1 z 3 (509 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna

No i brak odpowiedzi. Więc pewnie pisanie tutaj nic nie da, ale dla rozrywki, bo zastanawia mnie jak inni oceniają.

 

To co mnie irytuje.

1. Zbyt szybkie zrywanie połączenia. Nie obserwuję notowań bez przerwy. Czasem trzeba zająć się też czymś innym i aplikacja szybko wylogowuje. W efekcie codziennie muszę całą masę razy logować się ponownie. Lepszym rozwiązaniem byłaby aktywacja przez linie papilarne. Mało bezpieczne, bo w nocy żona może się zalogować i sprzedać akcje? Emotikon: Mrugający Może to być ustawione jako opcja.

2. Notowania - brak podsumowania. Jeśli się ma sporo różnych spółek to chyba niezbyt dobrym ruchem jest zmuszanie do liczenia w pamięci albo przy pomocy kalkulatora. Tym bardziej, że notowania zmieniają się dynamicznie i nim się wszystko podliczy kwota jest już inna. A wystarczy dodać na końcu proste pole "razem".

3. Mało intuicyjny sposób nawigacji - i niewygodny. Klient musi odkryć, że akurat obracając ekran na konkretnej zakładce, dostanie dodatkowe informacje. Jest to o tyle nietrafione rozwiązanie, że takie akcje zazwyczaj robi się na pierwszym ekranie. Jeśli nie działa, to na kolejnych już się raczej tego nie sprawdza. Dodatkowo dla mnie ważna jest ilość transakcji na K i S. Jeśli powiedzmy jestem w notowaniach i trzymam telefon poziomo, to niestety tracę wszystkie opcje przełączania. Chcąc skorzystać z innych opcji - muszę obrócić telefon. Jeśli chcę kupić to owszem, wystarczy kliknąć w spółkę, ale ekran automatycznie jest odwracany. Efekt przy dynamicznym inwestowaniu dosyć komiczny, bo trzeba kręcić telefonem niczym wiatrakiem. Niepoważne podejście.

4. Przy notowaniach w układzie poziomym brak separatora tysięcy przy wolumenie.

5. Po rozłączeniu zbyt duże opóźnienie z komunikatem błędu. Oczywiście z powodu braku aktywności mnie wylogowało. Pojawia się ekran logowania, zaczynam wpisywać swoje dane i pach! Są kasowane, bo pojawia się ekran z komunikatem błędu i trzeba logować się od nowa. Teraz już wiem, że trzeba poczekać na komunikat, ale czeka się na niego tyle, że jest to irytujące. Kiepska optymalizacja aplikacji.

6. Brakuje mi zakładki z wykresami. Można podejrzeć wykres jednej spółki, ale jeśli ma się ich w portfelu więcej, to zaczyna się śmieszne przeklikiwanie. 

7. Pod wykresem kursu brak możliwości wyświetlenia wolumenu. Brak jednej z podstawowych informacji. 

8. Modyfikując zlecenie nie można zmodyfikować ilości akcji bez ruszania kursu. Albo nie pojawi się wcale klawiatura, albo mimo zaznaczenia pola ilości i tak modyfikowane jest pole kursu. Trzeba więc skasować cały kurs, zmienić ilość i ponownie podać kurs - nawet ten sam co poprzednio.

9. Przy tworzeniu zlecenia brak informacji przeliczającej wartość zlecenia (wraz ze wskazaniem prowizji). Trzeba sobie policzyć wcześniej, albo wpisać i sprawdzić na podsumowaniu przed wysłaniem na rynek. Jeśli coś nie gra - trzeba się cofnąć i patrz punkt 8.

 

Punkty powyżej sprawiają, ze aplikację odbieram jako taką tandetną zabawkę odpustową, a nie konkretne narzędzie. Może uratować skórę w przypadku, gdy akurat nie ma się dostępu do komputera, a coś dzieje się z kursem. Ale żeby stała się konkretnym narzędziem to sporo jej brakuje. Już apka Bizne***dar jest pod tym względem znacznie lepsza, a co ciekawsze im za to nie płacę. Jedyny minus jaki tam jest to brak notowań w czasie rzeczywistym. No i kolorystykę mają żałobną, ale funkcjonalnościami biją ING na głowę w mojej ocenie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 16
Wpisy: 31
Zarejestrowany: 21-01-2016
Wiadomość 2 z 3 (397 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Aplikacja mobilna

Jak najbardziej możemy podyskutować - tematu nie olewamy, bierzemy na poważnie. Twoje uwagi są dla nas bardzo cenne, dokładnie opisane - dobra robota. Analitycy od aplikacji mają je już na tapecie. Daj nam kilka dni na konkretne odpowiedzi. Mamy sezon urlopowy :-).

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
Lajki: 17
Wpisy: 28
Zarejestrowany: 30-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (252 wyświetleń)