Kto pyta, nie błądzi – czyli jakie możliwości daje Mój Asystent i czat ze specjalistą

Zespół ING

Zespół ING

Artykuły (289)

Inspirujemy i motywujemy w Społeczności ING

03-12-2018

Masz pytanie, ale to nie najlepszy moment na rozmowę z bankiem przez telefon? Szukasz informacji, ale nie chce Ci się iść do oddziału? Nie ma sprawy – skorzystaj z Mojego Asystenta, który czeka na Ciebie 24/7 i mówi prostym, zrozumiałym językiem. Możesz też porozmawiać z naszym specjalistą na czacie w Moim ING!

Tak jak to zrobił Kamil…

W grudniowy poranek Kamil gnał jak szalony do swojej dziewczyny. Musiał wstać już o 6 rano, żeby zdążyć na pociąg z Katowic do Warszawy. Kolejne łyki kawy powolutku wybudzały Kamila z półsnu. Oparty głową o okno patrzył, jak zmienia się krajobraz. W takich sytuacjach wschód słońca docenia się bardziej – pomyślał. Wyobraził sobie taki wschód słońca gdzieś w romantycznym miejscu. Mijały minuty. Kamil pogrążył się w myślach. Wiem! Zrobię Magdzie niespodziankę na mikołajki i zamówię bilety. Wyjedziemy gdzieś odpocząć. Może do Wiednia? Magda tak lubi świąteczne kiermasze. 

Kamil wyjął z torby laptopa i zalogował się do Mojego ING. Chwila moment i bilety będą zarezerwowane. Ale co? Transakcja odrzucona? To podziałało lepiej niż kofeinowy zastrzyk energii, Kamil wybudził się od razu. Hmm, to ciekawe… czemu nie mogę zapłacić? Jest 6  rano, czy telefon do banku to dobry pomysł? 

Mam! Ostatnio dostałem informację o Moim Asystencie ­– że mam coś takiego w swojej bankowości. Kamil zastanowił się przez chwilę. Spojrzał w lewy dolny róg ekranu i w oknie POMOC wpisał: ,,dlaczego nie mogę zapłacić za bilety lotnicze”?

moj asystent.jpg

Ok, już wiem, muszę zmienić limity. Mogę to zrobić od razu – świetnie! Teraz mogę zapłacić za bilety. 

Teraz muszę jeszcze kupić euro. Mam mało czasu. Kamil rozejrzał się po ekranie laptopa. W prawym dolnym rogu ekranu zobaczył Czat. Już wiem! Zapytam specjalistę. Przecież znają się na tym najlepiej. 

- Witaj, Kamilu, o czym porozmawiamy?

- Dzień dobry, organizuję przedświąteczną niespodziankę dla mojej dziewczyny. Jedziemy do Wiednia. Muszę kupić euro. Jak to szybko ogarnąć??

- Super niespodzianka. Emotikon: Szczęśliwy Widzę, że masz kartę Visa Zbliżeniowa i konto w euro. Podepniemy teraz Twoją kartę do konta w walucie i będziesz mógł nią wygodnie płacić w Wiedniu.

- Ok, jak to zrobię?
- Wejdź proszę na swoją kartę i wybierz opcję Podłącz konto walutowe do karty. Czy już wybrałeś?

- Chwila…

- Już widzę, że Twoja karta jest wielowalutowa.

- Super!

- Pokażę Ci teraz, jak szybko kupisz walutę w naszym kantorze. U góry ekranu znajdziesz Usługi i Narzędzia. W Usługach dodatkowych masz Kantor – kliknij proszę. Tutaj możesz wpisać kwotę, która Cię interesuje, kliknij przelicz i automatycznie przewalutujemy pieniądze między Twoimi kontami. I Już Emotikon: Szczęśliwy

- A czy płacenie tą kartą kosztuje?

- Jeśli będziesz płacił kartą w tej samej walucie, w której podłączyłeś to konto walutowe – to będzie za darmo Emotikon: Szczęśliwy

- Ok, już wszystko wiem wielkie dzięki!

- Nie ma sprawy! Życzę niezapomnianych chwil Emotikon: Szczęśliwy

I to wszystko. Wystarczyło tylko zapytać i załatwić sprawę od ręki!

Zapowiada się piękny wyjazd Emotikon: Szczęśliwy