Jak dziś rozwijać swój biznes, by dobrze na nim zarabiać?

W dużym i małym biznesie wiedzieć to móc! Dlatego wspieramy firmy, aby miały więcej klientów. Po raz kolejny, jako główny sponsor European Start-up Days dzielimy się praktycznymi wskazówkami i poradami, z których dowiesz się, jak dziś rozwijać swój biznes, by dobrze na nim zarabiać. 

Najlepsze porady dla firm udostępnimy już 27 maja!

1. Jak cię widzą, tak cię kupują

"Jak cię widzą, tak cię piszą. Budowanie wizerunku, PR i kreowanie marki w nowatorskim biznesie"
---
Magdalena Górak, Profeina – prezes zarządu, właściciel

2. Customer Experience + Social Media = ? 

"Customer Experience i media społecznościowe. Wnioski dla start-upów"
---
Anna Ledwoń-Blacha, Co-Founder, Creative Director, More Bananas, trener, Socjomania

3. Przyjaźń z klientem w social mediach

"Techniki budowy emocjonalnych więzi z klientem. Media społecznościowe. Insight konsumencki źródłem inspiracji"
---
Magda Bigaj, CEO, Helping Heads

4. Biznes po Twojemu

"My Way. Inspiracje"
---
Rafał Sonik, przedsiębiorca i kierowca rajdowy

5.  Przeinwestowanie - a komu to potrzebne?

"Jak nie wpaść w sidła przeinwestowania. O skutecznych hamulcach"
---
Michał Pawlik, CEO, SMEO, Paweł Stajgis, Investment Associate, Inovo.vc

6. Czy "smart cities” to przyszłość? 


"Cyfrowe aglomeracje. Perspektywa 2050: 9 miliardów ludzi na Ziemi, z czego 70 proc. w aglomeracjach. Czy "smart cities” spełnią oczekiwania mieszkańców."

---
Panel z udziałem: 
Artur Basiura, przewodniczący rady nadzorczej, Gradis Sp. z o.o.

Maciej K Król, Head of Sales & Standard Excellence,  Business Link

Sławomir Hinc, pełnomocnik zarządu, e-mobility & rental solutions, KROSS SA

Marek Kamiński, polarnik, podróżnik, przedsiębiorca

Marcin Krupa, prezydent Katowic

Paweł Maliszewski, Co-Founder, blinkee.city

Oskar Zięta, architect, designer, founder, Zięta Prozessdesign Sp. z o.o

7. Rozwój firmy od pomysłu do marki

"Pomysł to fundament, ale jak przekuć ideę w markowy produkt?"
---
Panel z udziałem: 
Małgorzata Jarczyk-Zuber, Chief Innovation Officer, ING Bank Śląski SA

Viktor Wanli, CEO, Kinguin Poland Sp z o.o.

8.  Kto umie w marketing, ten ma przewagę! 

- Najnowsze trendy w marketingu. Przekaz jedno- i wielokierunkowy. Rola social mediów

Digital marketing. Wiedza o kliencie, personalizacja narzędzi, mobilność

- Od kampanii do konwersacji. Rola narzędzi PR – zacieranie różnic z marketingiem

- Sztuka wpływania. Followersi, influencerzy, celebryci

- Marketing w czasach fake newsów. Zaufanie jako kapitał

- Często czy intensywnie? Marketer i klient wobec przesytu treścią

---
Panel z udziałem: 
Maciej Herman, dyrektor zarządzający, Lotte Wedel 

Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska 

Mateusz Krogulec, współwłaściciel, DDOB 

Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer, Publicis Groupe 

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu, IAB Polska 

Bartek Sibiga, CEO, DDOB

Artur Wyrzykowski, dyrektor, Centrum Customer Experience, ING Bank Śląski SA