Garmin Pay już w ING

Klienci ING Banku Śląskiego, którzy posiadają karty debetowe Visa zbliżeniowa, mogą już korzystać z usługi Garmin Pay. Do końca roku planujemy rozszerzenie usługi o karty kredytowe.

żeby płacić zegarkiem Garmin pobierz aplikację Garmin Connect z AppStore (telefony z systemem IOS) lub Google Play (telefony z systemem Android) i połącz z nią swój zegarek. Utwórz portfel Garmin Pay razem z czterocyfrowym hasłem do portfela. Na koniec dodaj kartę do portfela Garmin Pay.

Zacznij korzystać z Garmin Pay z ING

żeby płacić zegarkiem Garmin wystarczy, że zbliżysz nadgarstek z zegarkiem Garmin do czytnika. Przy pierwszej płatności ważne jest odblokowanie  zegarka hasłem ustalonym podczas tworzenia portfela Garmin Pay.

- Płatności Garmin Pay to wygodne rozwiązanie dla osób, które lubią aktywność fizyczną. Zegarki Garmin znane są szczególnie wśród biegaczy. W ING Banku Śląskim chcemy dostarczać naszym klientom jak najwygodniejsze metody płatności, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Stale rozwijamy nasze usługi, na każdym etapie weryfikując oczekiwania naszych klientów - mówi Barbara Borgieł-Cury, dyrektor Centrum Bankowości Codziennej w ING Banku Śląskim.

 

W przypadku utraty zegarka, na którym użytkownik ma uruchomione płatności Garmin Pay wystarczy usunięcie karty z portfela Garmin Pay na telefonie lub za pośrednictwem banku w systemie bankowości internetowej Moje ING lub na infolinii banku.

 

Klienci ING Banku Śląskiego mogą kupić wybrane modele zegarków z funkcją Garmin Pay do 30% taniej.

GarminPaywING.PNG

 

 

Komentarze
Lukasz_K Doradca z ambicjami
‎26-09-2019 12:06

To bardzo dobra wiadomość. Czas na testowanie usługi i korzystanie z niej. Dziękuję.

Lukasz_K
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
2
19-01-2016
Andrzej67 Nowy w branży
‎26-09-2019 13:17

Cały dzień próbuje i nie mogę dodać karty Visa do aplikacji garmin connect ☹️

Pisze ze bank który wystawił tę kartę nie obsługuje garmin pay

Andrzej67
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
26-09-2019
Andrzej67 Nowy w branży
‎26-09-2019 19:56

Nie jestem zirotowany, tylko wqr... y 😡

Długo czekałem i nic kicha. 

Andrzej67
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
26-09-2019
pszym Nowy w branży
‎27-09-2019 12:57 | Edytowano: ‎27-09-2019 12:58

Również ten błąd mam. Okazało się, że to tylko oferta dla klientów indywidualnych. Klienci kont biznesowych nie mogą skorzystać z tej super fajnej fuknkcji ;/ 
Dodatkowo nikt nie wie czy w ogóle Garmin Pay dla kont firmowych będzie dostępny.

 

Niby wielki news, że ING wprowadziło Garmina Pay, ale nie dla wszystkich swoich kont. ;-(

Lipa ING, trochę lipa... ;-(

pszym
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
27-09-2019
MateuszF Moderator
‎27-09-2019 13:57

@Andrzej67 Prosimy spróbuj usunąć cały portfel Garmin Pay i utwórz go od nowa. Daj znać, czy to pomogło.

@pszym Przykro nam, że tak uważasz. Na razie nie mamy informacji o wprowadzeniu Garmin Pay dla klientów firmowych. Jeśli będziemy mieć dodatkowe informacje w sprawie wdrożenia tej usługi, na pewno poinformujemy o tym na naszej stronie i w kanałach społecznościowych Emotikon: Szczęśliwy Prosimy o cierpliwość.

MateuszF
Moderator
Moderator icon
166
37
12-04-2017
ZbigniewS Nowy w branży
‎27-09-2019 15:11

Witam, Kilka razy chciałem dodać kartę do Portfela i za każdym razem informacja że jest błąd w autoryzacji a sms z banku że Dane karty którą chce dodać są nieprawidłowe a podaje te z karty - karta Visa Debit

ZbigniewS
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
27-09-2019
MartaK Moderator
‎28-09-2019 14:54

@ZbigniewS jeśli faktycznie podajesz poprawnie dane, a w dalszym ciągu pojawia się informacja o błędzie, proszę żebyś skontaktował się z naszą infolinią - 32 357 00 12. Sprawdzimy to w naszym systemie.
Mam nadzieję, że szybko wyjaśnisz tę sprawę i będziesz mógł korzystać z Garmin Pay. 

MartaK
Moderator
Moderator icon
241
70
04-09-2015
MagdalenaM Nowy w branży
‎04-10-2019 17:36

Witam

Czy ktoś miał taki problem 

Gdy chce dodać karę do portfela w zegarku Garmin vivoactiv3 wyskakuje taki bład:

"Błąd poświadczenia (autoryzacji) karty

Autoryzacja tej karty nie powiodła się. Spróbuj ponownie "

Próbuje i próbuj i nic z tego 

Co może być tego przyczyną ?

 

MagdalenaM
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
04-10-2019
MonikaC Moderator
‎05-10-2019 17:29

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji i karty, bo nie mogę potwierdzić Twoich danych. Podam Ci ogólne informacje. Twój komunikat może oznaczać błędną autoryzację (jeżeli wprowadziłaś kilka razy nieprawidłowy kod autoryzacji). W tej sytuacji spróbuj dodać kartę do portfela Garmin Pay kolejnego dnia.
Jeżeli nie podawałaś kodu autoryzacyjnego, to sprawdź proszę:

- czy próbujesz dodać kartę Visa Zbliżeniową z konta osobistego?
- czy podajesz właściwy numer karty, datę ważności, kod CVV2? 

- czy Twoja karta jest aktywna?

- czy masz włączoną zbliżeniowość? 
- czy masz aktualną wersję aplikacji Garmin Connect i oryginalny system na swoich urządzeniach?
Jeżeli wszystko się zgadza, a nadal nie będziesz mogła dodać karty, to skontaktuj się z nami przez Moje ING - czat (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 0:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), przez wiadomości w bankowości lub telefonicznie 32 357 00 12. Wtedy sprawdzimy Twoją sytuację.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
492
97
04-09-2015
Krzyszto379 Nowy w branży
‎10-10-2019 21:49

Witam. Czy Garmin Pay będzie dostępna dla kart prepaid MasterCard?

Specjalnie w tym celu zamówiłem sobie taką kartę, i przy próbie dopisania jej do portfela pojawił się komunikat, że ta karta nie jest obsługiwana.

Krzyszto379
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
10-10-2019
MateuszF Moderator
‎11-10-2019 20:00

@Krzyszto379 Obecnie nie planujemy wprowadzenia kart przedpłaconych do Garmin Pay. Jeśli coś się zmieni, to na pewno poinformujemy o tym na naszej stronie i w kanałach społecznościowych.

MateuszF
Moderator
Moderator icon
166
37
12-04-2017