Dwa złota dla Społeczności ING w konkursie Power of Content Marketing

Mamy się czym pochwalić. Dwa złota, w konkursie Power of Content Marketing organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, w naszych rękach! Zostaliśmy docenieni za aktywizowanie społeczności online i popkulturowe nawiązania w infografikach.

 

Nie od dziś wiadomo, że Społeczność ING to nie tylko zwykła strona internetowa. To miejsce, w którym pytania spotykają odpowiedzi, ciekawość spotyka informacje,  forum spotyka blog, a ludzie spotykają ludzi. Teraz nasza społeczność, która skupia już prawie 10 000 użytkowników, została doceniona!

 

Otrzymaliśmy złoto za aktywizowanie społeczności online w kategorii „Portal tematyczny dla klientów”. Drugie złoto trafiło w nasze ręce w kategorii „Infografika jako narzędzie komunikacji” - za popkulturowe nawiązania w infografikach.

Nagrodę odebrałam razem z @AnnaW z ING Banku Śląskiego oraz Maćkiem Wiśniewskim i Adamem Rżankiem z agencji Mosqi.to, którzy na co dzień pomagają nam tworzyć treści i infografiki dla Was.

 

Społeczności nie byłoby bez zaangażowanych użytkowników. Dlatego dziękujemy wszystkim, którzy tworzą z nami to miejsce. Mamy nadzieję, że nasza wirtualna przestrzeń wciąż będzie się rozrastać o nowe ciekawe i inspirujące treści, ale - co ważniejsze -  że będziemy rośli w siłę nowych użytkowników. Wasza aktywność inspiruje nas do działania.

 

***

Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Inicjatywy i projekty dla pracowników ING Banku Śląskiego są od wielu lat nagradzane w tym prestiżowym konkursie.

 

Fot. Na zdjęciu od prawej: Joanna Zielińska (menedżer społeczności), Maciej Wiśniewski (Mosqi.to), Anna Witecka (menedżer społeczności), Adam Rżanek (Mosqi.to).

Komentarze