7 przykładów, jak zmieniliście Moje ING

Społeczność ING to miejsce stworzone specjalnie dla Was. To blog, gdzie dzielimy się z Wami praktyczną wiedzą. To forum, gdzie możecie porozmawiać, uzyskać pomoc czy wyrazić swoją opinię. To także jedno z miejsc, gdzie tych opinii bacznie słuchamy i bierzemy je sobie do serca. Poniżej kilka zgłaszanych przez Was sugestii, które wdrożyliśmy w naszych usługach w ostatnim czasie. Część dotyczyła interfejsu systemu, część jego funkcji, zdarzały się też pomysły dotyczące samych produktów bankowych. Oto najciekawsze z nich.

1. Grupowanie odbiorców przelewów

Pomysł użytkownika: Można do nowej funkcjonalności dodać funkcję grupowania odbiorców - to by mi wystarczyło. W starej wersji miałem stworzone grupy odbiorców (tzn. przelewów wzorcowych) - był porządek. W obecnej wersji systemu grupy muszę sobie stworzyć w głowie i je pamiętać, lub trzymać na kartce.

Autor pomysłu: @niezadowolony

Nasze rozwiązanie: dodaliśmy możliwość grupowania odbiorców przelewów i tworzenie list. Teraz każdy może stworzyć grupy odbiorców przelewów według tematów. Ułatwia to zarządzanie dużymi listami odbiorców.
Kategoria: Przelewy internetowe

2. Łatwa konsolidacja kredytów przez Moje ING

Pomysł użytkownika: Posiadam kredyt gotówkowy w państwa banku. Czy jest możliwość uzyskania kolejnego kredytu i konsolidacji z już istniejącym?
Autor pomysłu:
@Celina 88
Nasze rozwiązanie: Opcję łatwej konsolidacji kredytów dodaliśmy do funkcji Mojego ING - w prosty sposób można to zrobić w menu Oferta ING.

Kategoria: Kredyty

3. Kantor w aplikacji

Pomysł użytkownika: Korzystam z konta w PLN i EUR podpiętych pod jedną kartę i bardzo fajnie to działa - powiadomienia PUSH jak i widoczność tych kont w aplikacji. Jedynie czego mi jeszcze brakuje to Kantora w aplikacji.
Autor pomysłu: @ZbyszekN

Nasze rozwiązanie:  W ubiegłym roku w systemie ING udostępniliśmy internetowy kantor walutowy. Dzięki niemu klienci mogą kupować waluty po atrakcyjnym kursie i nie płacić za przewalutowanie.

Kategoria: Moje ING

4. Logowanie odciskiem palca

Pomysł użytkownika: Czy planujecie wprowadzić do aplikacji Moje ING (na Androida) opcji umożliwiającej logowanie się bądź potwierdzanie przelewów, płatności w sklepie przez odcisk palca ... taka możliwość byłaby bardzo przydatna. 

Autor pomysłu: @Starx

Nasze rozwiązanie: Umożliwiliśmy użytkownikom systemu Android 6.0 (i  wyższych) szybkie logowanie się do aplikacji za pomocą odcisku palca. Taki sposób dostępny jest też dla użytkowników urządzeń Apple korzystających z systemu w wersji od iOS9 wzwyż.

Kategoria: Moje ING dla smartfonów

5. Obsługa formatu MT940 do zapisywania informacji o przelewach SWIFT

Pomysł użytkownika: Witam, czy jest możliwość posiadania dostępu do aplikacji ING Business w koncie Direct dla przedsiębiorcy? Potrzebuję pobierać wyciągi w formacie MT940 a nie wiem czy taka opcja jest dostępna w koncie Direct.
Autor pomysłu: @mzagro

Nasze rozwiązanie: Na podstawie tej i podobnych wpisów wprowadziliśmy obsługę formatu MT940, służącego do zapisywania informacji o przelewach SWIFT

Kategoria: Moje ING dla przedsiębiorców

6. Powiadomienia push o pracach serwisowych

Pomysł użytkownika: Dlaczego wciąż nie wprowadzono do systemu powiadamiania o planowanych pracach serwisowych? Aktualnie planowane są 2 prace serwisowe, lecz informacja o nich jest wyłącznie na stronie banku 

Autor pomysłu: @Tymcio

Nasze rozwiązanie: W ubiegłym roku wprowadziliśmy nowe rozwiązanie, dzięki któremu możemy informować użytkowników aplikacji Moje ING o awariach lub innych trudnościach w formie komunikatów PUSH. Mamy także możliwość wyświetlenia odpowiedniej informacji na ekranie logowania do banku.

Kategoria: Moje ING dla smartfonów

tymcio_Spolecznosc_ING.png 

7. Wybieranie odbiorców przelewów z książki telefonicznej telefonu

Pomysł użytkownika: Dlaczego podczas przelewu za pomocą Blik w aplikacji mobilnej dla IPhone (na Androidzie nie wiem bo nie korzystam) trzeba wpisywać numery telefonu ręcznie ??
Aplikacja powinna sama "zaciągać" kontakty lub umożliwiać taka funkcje

Autor pomysłu: @viggen

Nasze rozwiązanie: W aplikacji mobilnej wprowadziliśmy możliwość wybierania odbiorców przelewów (także za pomocą BLIKA) z książki telefonicznej telefonu.
Kategoria: Moje ING dla smatfonów

Społeczność ING to nie tylko platforma, gdzie możecie zgłaszać swoje pomysły na ulepszenie naszych aplikacji lub usług. To także miejsce, gdzie możecie sami zadać pytanie, pomóc innemu użytkownikowi rozwiązać jakiś problem lub poprosić o pomoc naszych moderatorów.

Dzięki Społeczności ING wspólnie wyjaśnialiśmy Wasze wątpliwości w m.in. takich kwestiach:

  • Jak długo może potrwać zaksięgowanie wpłaty na kartę kredytową oraz to, czy można ją spłacać kilka razy, różnymi kwotami? Jeśli jesteście ciekawi tego rozwiązania, zobaczcie odpowiedź użytkownika @source!
  • Pomogliśmy też rozwiązać zagadkę pt. “dlaczego czasem płatności zbliżeniowe nie są księgowanie zaraz po transakcji?”. Na pytanie użytkownika @acideu odpowiedziała nasza moderatorka @MonikaC.
  • Oraz to, w jaki sposób przedłużyć ważność profilu zaufanego lub w bardzo prosty sposób go stworzyć, bez wizyt w urzędach. Pytał o to @mcumberpl !

Jeśli więc:

 

  • Chcesz wiedzieć więcej o naszych usługach i produktach,
  • Znasz rozwiązanie na jakiś problem lub masz pomysł na ulepszenie naszych produktów,
  • Potrzebujesz pomocy,
  • Sam masz dużą wiedzę i chcesz się nią dzielić,


Załóż konto w Społeczności ING!

Komentarze