19-04-2018 07:23 | Edytowano: 19-04-2018 07:27
19-04-2018 08:10
19-04-2018 08:12
19-04-2018 08:15 | Edytowano: 19-04-2018 08:15
19-04-2018 08:16
19-04-2018 13:41
19-04-2018 16:30
ErRoR Dziękujemy za zgłoszenie. Obecnie pracujemy nad tym rozwiązaniem.
19-04-2018 16:40
20-05-2018 21:01
08-06-2018 09:48
Przepraszam, że musiałeś tyle czekać na naszą odpowiedź, natomiast konsultowaliśmy ją z osobami, które zajmują się tym tematem. Zmiana o która pytasz jest jak najbardziej w naszych planach. Niestety mimo szczerych chęci, póki co nie jesteśmy w stanie określić terminu jej wprowadzenia.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |