19-04-2018 07:23 | Edytowano: 19-04-2018 07:27
19-04-2018 08:10
19-04-2018 08:12
19-04-2018 08:15 | Edytowano: 19-04-2018 08:15
19-04-2018 08:16
19-04-2018 13:41
19-04-2018 16:30
ErRoR Dziękujemy za zgłoszenie. Obecnie pracujemy nad tym rozwiązaniem.
19-04-2018 16:40
20-05-2018 21:01
08-06-2018 09:48
Przepraszam, że musiałeś tyle czekać na naszą odpowiedź, natomiast konsultowaliśmy ją z osobami, które zajmują się tym tematem. Zmiana o która pytasz jest jak najbardziej w naszych planach. Niestety mimo szczerych chęci, póki co nie jesteśmy w stanie określić terminu jej wprowadzenia.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |