Odpowiedz

przelew - dziwna sprawa

Przede wszystkim witam Szanowna Spolecznosc forum ING, dziendobry lub dobrywieczor.

 

Niestety mam taki problem:

po wypelnieniu okienek przelew zwykly XXX.PLN,pojawia mi sie taki meldunek:

Dodatkowa autoryzacja kodem nie jest wymagana,

wiec naciskam dalej I sie wyswietla tak informacja:

Brak uprawnień do uznania rachunku

po nacisnieciu informacji taka wiadomosc:

Nie udało się pobrać odpowiedzi z banku. Sprawdź status realizacji transakcji.

I tak bez konca powtorka, probuje juz drugi dzien ale bez zmian,

Moje kono:KONTO Direct, a odbiorca przelewu tez jest w INGbank.

dzieki za pomoc

jd

Odpowiedz
0 Lajków
interwoj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-12-2017
Wiadomość 1 z 6 (15 608 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

Komunikat informuje, że konto odbiorcy jest zamknięte lub nie można przelać na nie pieniędzy. 

Skontaktuj się, proszę, z odbiorcą, aby zweryfikował status tego konta. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (15 606 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

przede wszystkim masz lajka za szybka odpowiedz, oczywiscie skontaktuje sie z odbirca przelewu i objecuje poinformowac Spolecznosc Forum, co bylo przyczyna nojego problemu

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
interwoj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-12-2017
Wiadomość 3 z 6 (15 599 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

Objecalem odpisac,

wiec tak jak napisal  Marcin, bylo to kono bonusowe, ktore zostalo zamkniete, dlatego mialem problem z przelewem, jeszcze raz dziekuje

Odpowiedz
0 Lajków
interwoj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-12-2017
Wiadomość 4 z 6 (15 486 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

Dzień dobry.

Co zatem w przypadku jeśli próbuję wykonać przelew z konta direct na konto oszczędnościowe - swoje.

Komunikaty wyskakują te same.

Powinienem coś jeszcze aktywować?

Odpowiedz
0 Lajków
Kevinlomax
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-09-2018
Wiadomość 5 z 6 (13 401 wyświetleń)

Re: przelew - dziwna sprawa

Jeżeli zarówno konto Direct jak również Otwarte Konto Oszczędnościowe są aktywne oraz należą do Ciebie, a mimo to masz problem z wykonaniem przelewu między nimi to proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie co może być tego powodem. Możesz również napisać do nas na czacie w Moim ING przez naszą przeglądarkę internetową (prawy dolny róg ekranu po zalogowaniu do usługi).

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (13 334 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Od piątku nadal „ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”….
U kogoś coś się zmieniło??? Ktoś ma decyzję?

Chyba już minęły 2-4dni robocze … jakby liczyć pierwszy komunikat “ Wygląda na...

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy