Odpowiedz

problem z zalogowaniem

[ Edytowane ]
Witam. W ostatnim czasie zalozylem konto przez internet z karta zblizeniowa, ktora przywiozl mi kurier. Wprowadzilem dane przez internet po przeslaniu umowy przez bank. Jednak nie moge wpisac przypisanych numerow do hasla. Dodam ze korzystam z telefonu. Prosze o szybka odpowiedz.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 1 z 9 (8 056 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (8 040 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Aktywowałem konto odrazu po otrzymaniu e-mail od banku, wprowadzilem kod aktywacyjny I chcialem zalogowac sie do swojego konta a tu zonk. Nie moge wprowadzic przypisanego mi numeru.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 3 z 9 (8 028 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

W tej sytuacji prosimy o kontakt z nami przez telefon: 801 222 222 lub 32 357 00 69.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 9 (8 025 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Chcialem zalogować sie na laptopie ale jest to samo. Jesli jest liczba dwucyfrowa nie moge jej wprowadzic.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 5 z 9 (8 021 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem


AgnieszkaBin pisze:

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].


Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ?  Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 6 z 9 (7 887 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

@jarekzaw Posimy zadzwoń do nas, sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 7 z 9 (7 856 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem


august pisze:

AgnieszkaBin pisze:

Pierwszym krokiem jest aktywacja bankowości internetowej. Czy już to zrobiłeś? Jeżeli jeszcze nie, to link znajdziesz tu [aktywacja].


Tak z ciekawości chciałem zapytać , skoro założyciel wątku dalej nie rozwiązał swojego problemu to skąd wziął się lajk pod powyższą odpowiedzią ?  Czy tak klepią jedni drugim żeby było więcej ? Co to daje ??


Po kliknięciu na "lajk" zobaczysz kto go dał. W tym przypadku był to @jarekzaw.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (7 822 wyświetleń)

Re.: problem z zalogowaniem

Uzytkownik august niech nauczy sie czytac ze zrozumieniem. Lajk jest za to ze podobala mi sie szybka odpowiedz. Takich co czyta jest bardzo duzo I czuja sie bardzo mocni. Ale Ci co potrafia udzielic komus odpowiedzi sa o wiele mocniejsi od zwyklych czytelnikow.
Odpowiedz
0 Lajków
jarekzaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-05-2017
Wiadomość 9 z 9 (7 689 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy