08-05-2017 09:59
Szanowni Państwo,
jedna z moich transakcji (za gaz dla PGNiG) 3 razy została odrzucona (w załączeniu print screen ostatniej 3. próby). Mimo posiadania na koncie wystarczającej kwoty, mimo, że kartą tą wcześniej płaciłam za tę samą usługę (wiec również przez przelewy24), mimo, ze moja tożsamość została przez bank potwierdzona (po wpisaniu danych karty). Proszę o informację, dlaczego transakcja nie przeszła.
Na moją reklamację pracownik przelewy24 odpowiedział:
Transakcja nie została zrealizowana, ze względu na odrzuconą autoryzację przez operatora karty. W takim przypadku można skontaktować się z bankiem aby ten zwrócił się do operatora karty z prośbą o wyjaśnienie.
Pozdrawiam, Anna
08-05-2017 16:11
Za pośrednictwem forum nie mogę sprawdzić szczegółowych danych tej transakcji.
Sprawdź, czy masz ustawione prawidłowe limity dzienne do płatności kartą przez internet (Moje finanse - karta - Limity transakcyjne).
Jeżeli tak, skontaktuj się z nami:
Sprawdzimy, dlaczego Twoja płatność nie została zrealizowana.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |