Odpowiedz

problem z logowaniem do profilu zaufanego

Mam zawartą z bankiem umowę o korzystanie z bankowości internetowej tylko w zakresie weryfikacji danych osobowych m.in. do profilu zaufanego (nie mam konta - mam tylko podpis). w chwili logowania z poziomu stron urzędowych po wpisaniu danych logowania (login i hasło) otrzymuję komunikat, że udane logowanie i że za chwilę będę przekierowany na stronę właściwą (tą urzędową) i wówczas następuje wylogowywanie ze strony ing i pozostaje na tej stronie. Nie mam możliwośce zalogowanie do epuap przez ing.

Odpowiedz
0 Lajków
DanS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-07-2020
Wiadomość 1 z 9 (28 907 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Proszę, sprawdź w Liście ostatnich działań w bankowości internetowej, czy kiedy logujesz się do strony urzędowej, jest taka informacja. (Ustawienia > Bezpieczeństwo > Lista ostatnich działań w bankowości). Jeśli, taka informacja jest, to po naszej stronie wszystko działa. Wtedy konieczny będzie kontakt ze stroną urzędową. Jeśli nie ma takiego zapisu, napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej, przekażemy zgłoszenie do działu IT.

Naszym zadaniem jako banku jest udostępnienie możliwości logowania i potwierdzenia tożsamości na stronie urzędowej. Jeśli po potwierdzeniu danych strona nie przechodzi dalej, jest to już kwestia ustawień po stronie urzędu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 9 (28 851 wyświetleń)

Re.: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Witam
Czy udało się Pani rozwiązać problem, gdzie leżała przyczyna, po stronie ING czy urzędu? Jestem w podobnej sytuacji, zgłosiłem sprawę na infolinii ING, ale mam wrażenie, że nie wiedzą jaka jest przyczyna.
MaciekA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
28-10-2020
Wiadomość 3 z 9 (27 766 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

[ Edytowane ]

Na infolinii urzędu dostałem informacji, że wina jest po stronie banku.

Z bankiem ING rozmawiałem i wymieniłem meile już kilka razy i nikt nie potrafi pomóc.

Czy ktoś rozwiązał już problem ?

https://www.youtube.com/watch?v=iaZUlIKG80I&feature=youtu.behttps://youtu.be/iaZUlIKG80I

Dodam jeszcze, że próbowałem na 4 przeglądarkach, na 5 komputerach i w oknie prywatnym również.

Odpowiedz
0 Lajków
maniek100
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-12-2020
Wiadomość 4 z 9 (25 885 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

maniek100 Zgłoś nam to raz jeszcze w Moim ING przez zakładkę: Wiadomości -> Napisz do nas -> Prześlij dokumenty.
Opisz całą sprawę. Przekażemy to do działu technicznego. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 9 (25 831 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Problem rozwiązany, wina jednak po stronie urzędu.

Musimy zalogować się na stronie pz.gov.pl i w zakładce mój profil i dezaktywujemy konto.

Zakładamy od nowa Profil zaufany (nowy login) i wszystko będzie działać.

Odpowiedz
0 Lajków
maniek100
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-12-2020
Wiadomość 6 z 9 (25 686 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

maniek100, dzięki za informację 👍 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 7 z 9 (25 660 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

A czy nie będzie trzeba się gdzieś osobiście stawić aby założyć nowy profil? Mam ten sam problem a jestem za granicą (w Meksyku) i nie będę miał takiej możliwości, a do końca roku muszę mieć dostęp do profilu prywatnego aby wysłać dokumenty... Pomocy!

Odpowiedz
0 Lajków
marekkowalski93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-12-2020
Wiadomość 8 z 9 (25 480 wyświetleń)

Re: problem z logowaniem do profilu zaufanego

@marekkowalski93, jeżeli dotychczas korzystałeś już z Profilu Zaufanego, to nie powinno być problemu. Po dezaktywacji powinieneś móc założyć Profil Zaufany ponownie, bez konieczności wizyty w oddziale banku. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 9 z 9 (25 429 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje kredytowe

Czy będę mógł pomniejszyć dochód o wysokość alimentów które place składając wniosek o wakacje kredytowe?
Brakuje mi 2% do spełnienia warunku o wysokości raty wynoszącej 30% dochodu z 3 miesiecy

01-05-2024
Re.: Analiza wniosku

Hej nie poszłam, bo na infolini powiedzieli mi że nie ma sensu, żebym.złożyła reklamacje, co uczyniłam w aplikacji.

01-05-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy