Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Apel do wszystkich - za każdym razem jak jest problem zasypujcie ING reklamacjami!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1011 z 1 332 (11 728 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dostaje się biednym informatykom, którzy oczywiście są odpowiedzialni za to co się dzieje, bank pewnie wyciągnie konsekwencje, posypią się kary, a nikt nawet nie zająknie się, że głównymi winowajcami zaistniałej sytuacji jest pseudo-ambitna kadra menadżerska, która w myśl motta obecnych czasów "więcej, szybciej, taniej, lepiej" zadecydowała o wypuszczeniu na rynek półproduktu. I nie mówię tu o tym co było w przeszłości bo bank wyraźnie zaznaczał, że pewnych funkcjonalności w nowym systemie nie ma i jest on cały czas tworzony dlatego cały czas można używać dwóch systemów równolegle. I to było w porządku, ale w momencie w którym zastępuje się stabilny i pewny system czymś co jak widać nie jest produktem skończonym zastanawiam się czy ten co o tym decydował wiedział co robi? Chyba nie. Po prostu ktoś kiedyś ustalił nierealną datę wprowadzenia Mojego ING na rynek, a termin to termin - nienaruszalny. Są piękne, nowoczesne bąble - jest ok. Nie ważne, że pod tą fasadą kryje się mnóstwo prowizorki i niedokończonych rzeczy.

Uważam, że dopóki nowy system nie będzie działał w pełni stabilnie, bez awarii przez przynajmniej kilka miesięcy, musi być możliwość logowania się do starego bezpośrednio ze strony banku. Pospieszyliście się i czas przyznać się do błędu bo stracicie zaufanie klientów, a konkurencja tylko na to czeka.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1012 z 1 332 (11 690 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

atmt ING Bank nie słucha swoich Klientów. Wielokrotnie krytykowałem i był krytykowany przez innych użytkowników nowy system bankowości internetowej. Wielokrotnie wspomniano, że to gniot dla niepełnoletnich użytkowników. Koła z saldem, finansometry i inne dziadostwo... po co? Jeśli ktoś odpowiedzialnie i świadomie zarządza finansami nie potrzebne mu wsparcie. Użytkownik powinien mieć wybór i możliwość dezaktywacji.
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1013 z 1 332 (11 670 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

A jest taki co słucha? Tu przynajmniej jest gdzie ponarzekać
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1014 z 1 332 (11 647 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Ernest pisze:
atmt ING Bank nie słucha swoich Klientów. Wielokrotnie krytykowałem i był krytykowany przez innych użytkowników nowy system bankowości internetowej. Wielokrotnie wspomniano, że to gniot dla niepełnoletnich użytkowników. Koła z saldem, finansometry i inne dziadostwo... po co? Jeśli ktoś odpowiedzialnie i świadomie zarządza finansami nie potrzebne mu wsparcie. Użytkownik powinien mieć wybór i możliwość dezaktywacji.

Ja się w 100% zgadzam i nie raz to pisałem. Niestety jeśli ktoś chce w tym banku zostać to chyba będze musiał przyzwyczaić się do tego, że 3/4 informacji na ekranie być może nigdy nie będzie dla niego użyteczne. Niestety bank pozostaje głuchy na apele o możliwość personalizacji przynajmniej kilku rzeczy. Ale nie to jest najgorsze w tym wszystkim. Ostatnie, bardzo częste awarie pokazują, że o ile wygląda to źle, ale jako tako działa to cały ten nowy system nie jest skończony i przetestowany, a bank utrudnił dostęp do starego, stabilnego i można by powiedzieć - zawsze działającego. Za to należy się kolejny ogromny o ile nie największy minus.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1015 z 1 332 (11 637 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Cały system stoi na głowie, za to usuwanie wpisów idzie moderatorom błyskawicznie.

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1016 z 1 332 (11 621 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


alz pisze:

Cały system stoi na głowie, za to usuwanie wpisów idzie moderatorom błyskawicznie.


Nie usuwamy żadnych wpisów, chyba, że są niezgodne z naszym regulaminem.

A każdy wpis jest przez nas analizowany.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 1017 z 1 332 (11 614 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

"Dzisiaj , po trzech tygodniach nieobecności wróciłem do życia dosłownie i w przenośni.Loguję się do ING aby zobaczyć stan "dóbr doczesnych", no i co??

Niech szlag trafi całą "nową bankowość" i ich twórców.

Twórcom tego potworka mogę powiedzieć - tam nie ma żadnego tunelu i światełka, więc niech lepiej skupią się nad teraźniejszością bo ten nowy twór, to jak nowotwór."

Co w tym wpisie jest niezgodne z regulaminem???????? Prawda???
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 1018 z 1 332 (11 611 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Gdzie są moje 2 dzisiejsze wpisy ? Myślicie że cenzurując wypowiedzi waszych klientów uda się Wam zakląć rzeczywistość ? Co bedzie następne ? Taktyka świnki morskiej wsadzającej łeb w ciemną dziurę i pomimo że reszta świnki wystaje ona myśli że jej nie widać ? Myślicie że macie do czynienia z idiotami ? Nawaliliście na całej linii. Pozbawiliście ludzi dostępu do własnych pieniędzy, zaksięgowaliście mnóstwo kasy podwójnie i udajecie że nic się nie stało. Ani przepraaszam ani pocałuj mnie.... Co macie do powiedzenia ludziom którzy dziś utknęli na stacji benzynowej, markecie, aptece itp. Co powiecie ludziom którzy mieli dziś opłacić ratę zobowiązań ? Nie jesteśmy ludźmi którym sie pluje w twarz a oni powiedzą że deszcz pada. Wszystkich nas nie zbanujecie i nie ocenzurujecie wszystkich kanałów komunikacji.

crobih
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
24
01-03-2017
Wiadomość 1019 z 1 332 (11 580 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


crobih pisze:

Gdzie są moje 2 dzisiejsze wpisy ? Myślicie że cenzurując wypowiedzi waszych klientów uda się Wam zakląć rzeczywistość ? Co bedzie następne ? Taktyka świnki morskiej wsadzającej łeb w ciemną dziurę i pomimo że reszta świnki wystaje ona myśli że jej nie widać ? Myślicie że macie do czynienia z idiotami ? Nawaliliście na całej linii. Pozbawiliście ludzi dostępu do własnych pieniędzy, zaksięgowaliście mnóstwo kasy podwójnie i udajecie że nic się nie stało. Ani przepraaszam ani pocałuj mnie.... Co macie do powiedzenia ludziom którzy dziś utknęli na stacji benzynowej, markecie, aptece itp. Co powiecie ludziom którzy mieli dziś opłacić ratę zobowiązań ? Nie jesteśmy ludźmi którym sie pluje w twarz a oni powiedzą że deszcz pada. Wszystkich nas nie zbanujecie i nie ocenzurujecie wszystkich kanałów komunikacji.


Tak jak już pisałam, usuwamy wpisy, które zawierają wulgaryzmy lub kogoś obrażają (w tej sytuacji tak było). Wynika to z regulaminu naszego forum.
Rozumiem, że nie jest to łatwa sytuacja, ale proszę sobie zdać sprawę, że również i dla nas. Staramy się jak najszybciej usunąć wszystkie podwójne blokady.
Oczywiście wszelkie straty finansowe możesz opisać w treści reklamacji.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 1020 z 1 332 (11 546 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy