Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Chrome. Nie sprawdzałem w innych przeglądarkach.

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 771 z 1 332 (6 231 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Sprawdź, czy błąd pojawi się też na innych przeglądarkach.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 772 z 1 332 (6 207 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Nihil novi sub sole... Tak dla rozluźnienia.

 

Użytkownik konta ING: Ale ja nie mogę zrozumieć! Nie mogę zrozumieć, jak zachwyca, jeśli nie zachwyca.
Moderator ING: Jak to nie zachwyca Użytkownika konta ING, jeśli tysiąc razy tłumaczyłem Użytkownikowi konta ING, że go zachwyca.
Użytkownik konta ING: A mnie nie zachwyca.
Moderator ING: To prywatna sprawa Użytkownika konta ING. Jak widać, Użytkownik konta ING nie jest inteligentny. Innych zachwyca.
Użytkownik konta ING: Ale, słowo honoru, nikogo nie zachwyca. Jak może zachwycać, jeśli z banku robi się przedszkole. Korzystają tylko nieświadomi i dlatego, że zmuszają siłą...
Moderator ING: Ciszej na Boga! To dlatego, że niewielu jest ludzi kulturalnych i na wysokości... A to z ich udziałem było to wszystko tworzone. Dla Was! Dla Ludzi!
Użytkownik konta ING: Kiedy kulturalni także nie. Nikt. Nikt. W ogóle nikt.
Moderator ING: Użytkowniku konta ING, ja mam żonę i dziecko! Niech Użytkownik konta ING przynajmniej nad dzieckiem się ulituje! Użytkowniku konta ING, nie ulega kwestii, że Moje ING powinno nas zachwycać, a przecież Moje ING to świetny interfejs... Może Moje ING nie wzrusza Użytkownika konta ING, ale nie powie mi chyba Użytkownik konta ING, że nie przewierca mu duszy na wskroś ten bąbelek! Ta czcionka wielgachna! To rozrzucenie elementów po stronie! To jest przecież cudne!
Użytkownik konta ING: Nikogo nie przewierca. Nikogo to nic nie obchodzi, wszystkich irytuje. Nikt nie może tam wytrzymać dłużej niż 3 minuty. O Boże! Nie mogę...
Moderator ING: Użytkownik konta ING, to jest niedopuszczalne. Wielke Moje ING, będąc wielkim osiągnięciem ING, nie może nie zachwycać nas, a więc zachwyca.
Użytkownik konta ING: A ja nie mogę. I nikt nie może! O Boże!

Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
87
26
21-01-2016
Wiadomość 773 z 1 332 (6 175 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy już może wiadomo co się stanie ze starym systemem w 2017 roku? Będzie dalej działał czy bank go wyłączy? Są już jakieś decyzje?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 774 z 1 332 (6 082 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Fakt. Dobrze było by wiedzieć, bo robimy z końcem roku remanenty i to dobra okazja do ewentualnej zmiany banku.

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 775 z 1 332 (6 080 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W kwestii dostępności ing online to bank był uprzejmy odpowiedzieć na 2 tygodnie przed końcem roku, że jeszcze nie wiadomo.

 

Chciałem dziś zadumac się nad stanem kont i zobaczyłem 5 razy powtórzona kwotę na rachunku firmowym (różne czcionki i kolory). Po przełączeniu na finanse prywatne widze najróżniejsze kwoty, przy czym niektóre są znowu powtórzone (4x dla odmiany) i co kilka sekund przeskakują (tzn chwilę widze 4x stan jednego konta by za chwilę 34x stan drugiego, i tak w kółko). Brakuje jescze tylko przycisków uciekających przed kursorem.

 

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 776 z 1 332 (6 055 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@atmt poprzednia bankowość internetowa (ING BankOnLine) będzie jeszcze dostępna w I kwartale 2017. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 777 z 1 332 (6 020 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


mtommi pisze:

MonikaC pisze:

@mtommi Musielibyśmy przeanalizować Twój konkretny przypadek. Proszę, napisz do nas przez zakładkę Wiadomości w usłudze Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.


Ależ oczywiście, że napisałem. Podziękowano. Doświadczenie podpowiada mi, że na tym się skończy. 


Pani MonikoC,

Uprzejmie informuję, że nadal nie otrzymałem odpowiedzi na zgłoszony w zakładce Wiadomości w usłudze Moje ING problem. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 778 z 1 332 (6 011 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@mtommi Skontaktuj się z ami, proszę: 32 357 00 69. Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia. Przez forum nie możemy tego zweryfikować.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 779 z 1 332 (5 949 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MarcinB pisze:

@mtommi Skontaktuj się z ami, proszę: 32 357 00 69. Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia. Przez forum nie możemy tego zweryfikować.

 

 


Jak się okazało pomimo, że napisałem wiadomość w Moje ING, zgłoszenia nie ma. W kontakcie z infolinią, pod wskazanym numerem dowiedziałem się, że nie wiadomo dlaczego wygenerowano dwie wiadomości i skierowano zapytanie do działu technicznego.

Co zatem chcą Państwo weryfikować?

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 780 z 1 332 (5 940 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy