07-10-2016 17:08
august pisze:
Po raz setny używacie argumentu że klienci współtworzyli nowy system . Więc ja się Pani spytam - jacy klienci ?? W jaki sposób bank ING robił nabór ?? Czy było losowanie / czy była ankieta / czy się sami zgłosili ? Proszę o odpowiedź . Ilu ich było ? Na jakiej podstawie bank doszedł do wniosku że jest to reprezentatywna grupa ?
Na razie Pani odpowiedzi są tak samo wiarygodne jak dziennikarzy powołujących się na anonimowgo informatora ...
07-10-2016 17:27
08-10-2016 08:32
SandraŚ pisze:
august pisze:Po raz setny używacie argumentu że klienci współtworzyli nowy system . Więc ja się Pani spytam - jacy klienci ?? W jaki sposób bank ING robił nabór ?? Czy było losowanie / czy była ankieta / czy się sami zgłosili ? Proszę o odpowiedź . Ilu ich było ? Na jakiej podstawie bank doszedł do wniosku że jest to reprezentatywna grupa ?
Na razie Pani odpowiedzi są tak samo wiarygodne jak dziennikarzy powołujących się na anonimowgo informatora ...
- testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,
- do testów są rekrutowane osoby na podstawie określonych przez Bank kryteriów doboru,
- rekrutacją i prowadzeniem testów zajmują się tylko i wyłącznie firmy badawcze, które z nami współpracują,
- do tej pory prawie 1000 klientów wzięło udział w badaniach w ramach tworzenia Moje ING.
Ha ha ha .... Mojemu 6-letniemu synowi może Pani to powiedzieć ! Znów jakaś bankowa nowomowa . Zadnych TWARDYCH danych tylko bleble wymyślone naprędce . Taka dyskusja nie ma sensu . Nie mamy o czym rozmawiać !
10-10-2016 10:28
SandraŚ pisze:
- testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,
- do testów są rekrutowane osoby na podstawie określonych przez Bank kryteriów doboru,
- rekrutacją i prowadzeniem testów zajmują się tylko i wyłącznie firmy badawcze, które z nami współpracują,
- do tej pory prawie 1000 klientów wzięło udział w badaniach w ramach tworzenia Moje ING.
Zaczynamy rozumieć: "testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,"
Proszę to podkreślić: głównie z klientami różnych banków. W interesie klientów różnych innych banków leży aby system Moje ING także leżał. Upewnią się wtedy, że wybrali dobry bank, a o tym jak picowali w ankietach opowiedzą znajomym przy kawie.
Musieli mieć niezły ubaw, kiedy chwalili ING za innowacyjne kółeczka.
10-10-2016 12:14 | Edytowano: 10-10-2016 12:15
Odpowiadając na post
moderatora
zapewniam, że
ten post
był tworzony
(balonik)
(większy balonik inną czcionką)
od początku
w oparciu o
wygląd nowego interfejsu
(reklama)
(inna reklama)
banku, który wkrótce straci wielu klientów.
Amen.
10-10-2016 22:17
Ładne , naprawdę ładne . I tak samo irytujące jak MojeING ...
12-10-2016 11:26
12-10-2016 11:41
Popieram pomysł @Mitchris. Potwierdzenie transakcji będące odrębnym wydrukiem z dopiskiem "niniejszy dokument stanowi potwirdzenie transakcji". Bez treści o wydruku nie wymagającym podpisu.
12-10-2016 18:56
MarcinBa pisze:@somv obecnie system powinien pokazywać poprawną wartość.
Moje ING dalej nie pokazuje poprawnej kwoty transakcji bezgotówkowych. W tym miesiącu wydane zostało kartą łącznie 216 zł (i taką też kwotę widać w starej wersji), nantomiast Moje ING w polu "Transakcje bezgotówkowe w bieżącym miesiącu" pokazuje wartość 45 zł (to wartość pierwszej z transakcji zaksięgowanej na koncie 1.10). Co ciekawe, w kolejnym polu "Brakująca kwota transakcji bezgotówkowych do zwolnienia z miesięcznej opłaty za kartę" widnieje kwota 84 zł, czyli poprawna względem faktycznie przeprowadzonych transakcji (za to nijak mająca się do tych wcześniejszych 45 zł). Napomknę, że wszystkie transakcje z tej ogólnej kwoty 216 zł zostały już przez Bank zaksięgowane.
Efekt jest taki, że ta zakładka ze szczegółami karty jest całkowicie bezużyteczna, bo pokazywanym tam wartościom nie można ufać.
12-10-2016 20:12
@somv Sprawdzimy to.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |