Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


august pisze:

Po raz setny używacie argumentu że klienci współtworzyli nowy system . Więc ja się Pani spytam - jacy klienci ?? W jaki sposób bank ING robił nabór ?? Czy było losowanie / czy była ankieta / czy się sami zgłosili ? Proszę o odpowiedź . Ilu ich było ? Na jakiej podstawie bank doszedł do wniosku że jest to reprezentatywna grupa ?
Na razie Pani odpowiedzi są tak samo wiarygodne jak dziennikarzy powołujących się na anonimowgo informatora ...


  • testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,
  • do testów są rekrutowane osoby na podstawie określonych przez Bank kryteriów doboru,
  • rekrutacją i prowadzeniem testów zajmują się tylko i wyłącznie firmy badawcze, które z nami współpracują,
  • do tej pory prawie 1000 klientów wzięło udział w badaniach w ramach tworzenia Moje ING.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
11
04-09-2015
Wiadomość 671 z 1 332 (8 038 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

I naprawdę te kółka na pół ekranu i wciskanie analizy wydatków wszystkim badanym się podobały??? Jestem pewien, że na 1000 zwykłych klientów, ponad 900 skrytykowałoby taką propozycję wyglądu strony banku. Weźcie to forum i zobaczcie ile osób nowy system chwali, a ile krytykuje. To samo ludzie, którzy ściągnęli system mobilny. Komentarze są miażdżące dla banku. A bank dalej swoje.
Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 672 z 1 332 (8 036 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


SandraŚ pisze:

august pisze:

Po raz setny używacie argumentu że klienci współtworzyli nowy system . Więc ja się Pani spytam - jacy klienci ?? W jaki sposób bank ING robił nabór ?? Czy było losowanie / czy była ankieta / czy się sami zgłosili ? Proszę o odpowiedź . Ilu ich było ? Na jakiej podstawie bank doszedł do wniosku że jest to reprezentatywna grupa ?
Na razie Pani odpowiedzi są tak samo wiarygodne jak dziennikarzy powołujących się na anonimowgo informatora ...


  • testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,
  • do testów są rekrutowane osoby na podstawie określonych przez Bank kryteriów doboru,
  • rekrutacją i prowadzeniem testów zajmują się tylko i wyłącznie firmy badawcze, które z nami współpracują,
  • do tej pory prawie 1000 klientów wzięło udział w badaniach w ramach tworzenia Moje ING.

 

 


Ha ha ha ....  Mojemu 6-letniemu synowi może Pani to powiedzieć ! Znów jakaś bankowa nowomowa . Zadnych TWARDYCH danych tylko bleble wymyślone naprędce . Taka dyskusja nie ma sensu . Nie mamy o czym rozmawiać !

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 673 z 1 332 (8 017 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


SandraŚ pisze:
  • testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,
  • do testów są rekrutowane osoby na podstawie określonych przez Bank kryteriów doboru,
  • rekrutacją i prowadzeniem testów zajmują się tylko i wyłącznie firmy badawcze, które z nami współpracują,
  • do tej pory prawie 1000 klientów wzięło udział w badaniach w ramach tworzenia Moje ING.

Zaczynamy rozumieć: "testy z klientami prowadzimy od początku projektowania Moje ING z klientami różnych banków, w tym ING,"

Proszę to podkreślić: głównie z klientami różnych banków. W interesie klientów różnych innych banków leży aby system Moje ING także leżał. Upewnią się wtedy, że wybrali dobry bank, a o tym jak picowali w ankietach opowiedzą znajomym przy kawie.

Musieli mieć niezły ubaw, kiedy chwalili ING za innowacyjne kółeczka.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 674 z 1 332 (7 941 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

Odpowiadając na post

 

 

 

 

 

                                                                        moderatora

 

 

                                                                                                                                                                                                               zapewniam, że

 

 

 

 

ten post

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

był tworzony

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                (balonik)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(większy balonik inną czcionką)

 

 

 

 

 

 

 

 

 od początku

 

                                                                                                                                                       w oparciu  o

 

 

 

 

 

wygląd nowego interfejsu

 

 

 

 

 

 

(reklama)

 

 

 

 

 

 

 

 

(inna reklama)

 

 

banku, który wkrótce straci wielu klientów.

Amen.

 

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 675 z 1 332 (7 895 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ładne , naprawdę ładne .  I tak samo irytujące jak MojeING ...

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 676 z 1 332 (7 744 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Sugestia odnośnie nowego systemu: po dokonaniu przelewu w "Potwierdzenie. Twoja transakcja została zrealizowana" przydało by się dodać opcję: "Pobierz do pliku .PDF" - czyli potwierdzenie transakcji, ponieważ jest to brakującą i przydatna funkcja, która usprawni korzystanie z systemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 677 z 1 332 (7 626 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Popieram pomysł @Mitchris. Potwierdzenie transakcji będące odrębnym wydrukiem z dopiskiem "niniejszy dokument stanowi potwirdzenie transakcji". Bez treści o wydruku nie wymagającym podpisu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 678 z 1 332 (7 623 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MarcinBa pisze:

@somv obecnie system powinien pokazywać poprawną wartość.


Moje ING dalej nie pokazuje poprawnej kwoty transakcji bezgotówkowych. W tym miesiącu wydane zostało kartą łącznie 216 zł (i taką też kwotę widać w starej wersji), nantomiast Moje ING w polu "Transakcje bezgotówkowe w bieżącym miesiącu" pokazuje wartość 45 zł (to wartość pierwszej z transakcji zaksięgowanej na koncie 1.10). Co ciekawe, w kolejnym polu "Brakująca kwota transakcji bezgotówkowych do zwolnienia z miesięcznej opłaty za kartę" widnieje kwota 84 zł, czyli poprawna względem faktycznie przeprowadzonych transakcji (za to nijak mająca się do tych wcześniejszych 45 zł). Napomknę, że wszystkie transakcje z tej ogólnej kwoty 216 zł zostały już przez Bank zaksięgowane.

Efekt jest taki, że ta zakładka ze szczegółami karty jest całkowicie bezużyteczna, bo pokazywanym tam wartościom nie można ufać.

Odpowiedz
0 Lajków
somv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
25-11-2015
Wiadomość 679 z 1 332 (7 589 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@somv Sprawdzimy to.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 680 z 1 332 (7 573 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy