30-09-2016 19:44
To może korzystaj z wersji mobilnej? Także polecam
01-10-2016 00:40
01-10-2016 14:17
@Mitchris Możesz zmienić limity ogólne dla transakcji BLIK. Jesli chodzi o przelewy na telefon, są to limity sztywno ustalone. Jednorazowy przelew nie może przekroczyć 200 zł a dzienny limit dla przelewów wynosi 500 zł.
01-10-2016 15:02
Trafnie to ująłeś. "Stara" strona banku była przejrzysta. Nowa jest totalnie do du... . Bank powinien choc troche kierowac się sugestiami klientów. Jak nie to zaczną zmieniać bank i tyle ....
01-10-2016 21:39
@PatrykW Rozumiem, osobiście wołałbym mieć możliwość ustawienia limitu przelewu na telefon na 0 zł. Przydało by się, żebyście dodali możliwość ustawienia własnych limitów.
02-10-2016 07:28
Popieram propozycję @Mitchris
Dzienny limit wszystkich przelewów na telefon od 500 do 1.
Jednorazowy przelew od 200 do 1 lub jeżeli całkowity dzienny mniejszy niż 200 to od max tej kwoty.
02-10-2016 10:32
A jak kupisz sobie w Biedronce telewizor czy laptopa to system zaliczy ci to radośnie jako wydatki "Wydatki podstawowe". Kanapka czy węgiel do grilla na stacji benzynowej to "Samochód i transport".
A moderatorzy pewnie zaraz mi napiszą, że mogę sobie zmienić. Bo ja pewnie nie mam co robić tylko będę analizował swoje wydatki i poprawiał w internecie, żeby balonik lepiej wyglądał.
02-10-2016 17:40
Dalej nowy system błędnie pokazuje kwotę transakcji kartą w danym miesiącu rozliczeniowym. Mamy już 2 października, a w szegółach karty dalej widnieje kwota z poprzedniego miesiąca jako suma transakcji w bieżącym okresie rozliczeniowym. Po przełączeniu się na starą wersję wszystko jest ok.
03-10-2016 07:09
@Konto usunięte Przekazałam Twoją propozycję do zespołu, który zajmuje się usługą i aplikacją Moje ING.
03-10-2016 10:18 | Edytowano: 03-10-2016 10:19
@romil Chcielibyśmy sprawdzić przedstawiony przez Ciebie przykład. Proszę o kontakt:
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |