Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@august Od początku bierzemy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie. Czytamy Wasze propozycje dotyczące nowej bankowości internetowej oraz analizujemy je razem z zespołem, który pracuje nad nową bankowością internetową. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
145
04-09-2015
Wiadomość 471 z 1 332 (3 840 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaBin pisze:

@august Od początku bierzemy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie. Czytamy Wasze propozycje dotyczące nowej bankowości internetowej oraz analizujemy je razem z zespołem, który pracuje nad nową bankowością internetową. 


Nie bierzecie , nie bierzecie . Najlepszym przykładem ochydne bąble ...

Wasza praca [ odnoszę wrażenie ] polega na panicznym poprawianiu niezliczonych błędów wskazanych palcem przez forumowiczów .  Ale .... wasz cyrk , wasze małpy ...

Odpowiedz
0 Lajków
august
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
74
15
31-03-2016
Wiadomość 472 z 1 332 (3 808 wyświetleń)
Highlighted

Re.: nowy system bankowosci internetowej


AgnieszkaBin pisze:

@august Od początku bierzemy pod uwagę wszystkie Wasze sugestie.


To zróbmy szybkie podsumowanie moich sugestii:

- jakiś sensowny sposób wykorzystania punktów - brak reakcji

- wyłączenie własnych przelewów z powiadomień sms (tak, wiem że zrobiłem wewnętrzny przelew, po co mi sms o tym?) - brak reakcji

- logiczne podawanie informacji o zmianach w regulaminie zamiast chamskiego wrzucania całego pdfa - coś tam się zmieniło, raz widziałem podsumowanie zmian

- normalne nazwy potwierdzeń pdf - brak reakcji

 

A to tylko te na forum, inne przestałem już zgłaszać odkąd przestaliście na nie reagować, tak to bierzecie pod uwagę nasze sugestie.

Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
56
23
29-11-2015
Wiadomość 473 z 1 332 (3 796 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@xtr sprawa powiadomień SMS to dla mnie sprawa na odrębny temat. Jeżeli płacę za usługe, a to nie problem, jeżeli ją aktywuje niech będzie z tego tytułu opłata, ale - zakres tego co chce powiniem mieć możliwość sam skonfigurować. Błędna próba logowania do systemu, zmiana hasła, wpływ na konto itd. itd.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 474 z 1 332 (3 786 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

żeby nie być gołosłownym dzisiaj zrobiłem drobne porównanie:

 

Stare ing:
* strona logowania
https://www.dropbox.com/s/t0adx5lcowlf3rc/Screenshot%202016-05-13%2010.01.30.png?dl=0
600KB; 8s; 27 zapytań

* po zalogowaniu
https://www.dropbox.com/s/8mmj1ujzxgdg5et/Screenshot%202016-05-13%2010.02.38.png?dl=0
1,3MB; 11s; 102 zapytania

Nowe ING:
* strona logowania
https://www.dropbox.com/s/veoo2ds34ezz389/Screenshot%202016-05-13%2010.03.41.png?dl=0
2,7MB!!!; 5s; 23 zapytania

* po zalogowaniu
https://www.dropbox.com/s/0zlfk0j55vmlme8/Screenshot%202016-05-13%2010.04.16.png?dl=0
3MB!!!; 37s; 62 zapytania

 

przy czym po zapisaniu całej strony ze wszystkimi elementami strony ważą odpowiednio:

* ingonline: 1,6MB

* MojeING: 4MB

 

Niedawno czytałem (i chyba nawet wrzucałęm tutaj), że aktualnie strony internetowe są większe niż gry 3D sprzed kilku lat (casus Dooma) i... z przerażeniem można stwierdzić, że nowe ING się wpisuje w ten trend!

 

Jak strona banku ma działać szybko i ładować się szybko, skoro jest 3 razy większa?! to wszystko trzeba pobrać - na łączu 20Mbitps zajmuje to prawie 4 razy dłużej!

 

Może niech radośni testerzy i deweloperzy przestaną testować stronę banku w warunkach laboratoryjnych i z dostępem do serwerów po sieci wewnętrznej tylko zafundujcie im jakieś powszechne ADSL albo chociażby internet telefoniczny i nagle magicznie zobaczą wkurzające kręcące się kółka...

 

Bo człowiekowi już witki opadają.

 

Chyba, że bank w ramach swojej ułomności zacznie dociagać każdemu klientowi światłowód do domu, żeby strona banku działała jako-tako?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
197
79
02-03-2016
Wiadomość 475 z 1 332 (3 765 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Konto usunięte opłata w tym jest najmniej irytujaca, chodzi o kompletnie zbędną informację - po co mi sms po kilku godzinach o tym, że wcześniej zrobiłem przelew z jednego mojego konta na drugie? Przecież doskonale o tym wiem, taki sms jest tylko szumem którego nie lubię. Może dla kogoś to jest potrzebne, ale dlaczego w takim razie nie dac opcji wyłączenia ich z powidomień? Przecież to nie są trudne rzeczy, podobnie jak to o czym piszesz, zresztą nic z tego co napisałem wyżej nie jest trudne, tylko trzeba trochę chcieć no i czasem posłuchać klientów chociaż w minimalnym stopniu. 

Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
56
23
29-11-2015
Wiadomość 476 z 1 332 (3 754 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@xtr ja jestem za własnymi opcjami. Jeżeli będziesz miał konto wspólne to czasem możesz chcieć wiedzieć co się dzieje nawet w obrębie kont własnych. Ale w obecnej fazie działania zgadzam się z Tobą, że jest to u**beep**liwe.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 477 z 1 332 (3 749 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Co ma blokowanie ekranu do wylogowywania? Absolutnie nie chciałbym takiej domyślnej funkcji!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikRas
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
25
3
02-11-2015
Wiadomość 478 z 1 332 (3 643 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowa bankowość jest beznadziejna. Jak bank może wprowadzać coś takiego bez wcześniejszego przetestowania?
Aby wykonać większość operacji muszę przejść do poprzedniego layoutu. Np. Aby zmienić ustawienia smart saver czy dokonać całkowitej spłaty kredytu. Nie wiadomo co gdzie jest.
Odpowiedz
0 Lajków
Szaman
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 479 z 1 332 (3 615 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Szaman pisze:
Nowa bankowość jest beznadziejna. Jak bank może wprowadzać coś takiego bez wcześniejszego przetestowania?
Aby wykonać większość operacji muszę przejść do poprzedniego layoutu. Np. Aby zmienić ustawienia smart saver czy dokonać całkowitej spłaty kredytu. Nie wiadomo co gdzie jest.

Nie przesadzajmy z tą krytyką bo tak źle i tak niedobrze. Wolałbyś pewnego dnia otworzyć stronę i zastać nowy system? Ja nie. Dla mnie najlepiej gdyby nic nie zmieniano, ale to temat na inną dyskusję. Ważną sprawą jest natomiast to o czym tu wielokrotnie pisano: można odnieść wrażenie, że nasze głosy są ignorowane, bank usuwa oczywiste błędy, ale sugestii co do zmian wyglądu czy pewnych funkcji nie bierze pod uwagę. Moderatorzy klepią formułki jak szef przykazał, ale nic z tego nie wynika. 

atmt
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 480 z 1 332 (3 582 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy