20-01-2016 12:21
20-01-2016 13:25
21-01-2016 20:34
xtr pisze:
" Otworzmy sie na zmiany."
(...)
Wymagania rosną zwłaszcza wtedy gdy coś staje się płatne, jestem jeszcze w stanie zrozumieć różne niedoróbki i braki darmowych rozwiązań, ale gdy płacę, to wymagam tak jak wymagają tego ode mnie moi klienci.
Klientów należy słuchać, bo Klient nie słuchany zacznie słuchać kogoś innego.
I ot sens dywaników, baniek i innych dezajnerskich szlifów rozwiązany! Jedna opcja bankowości dla zwolenników baniek, druga opcja dla ... prostych ceniących porządek i kontrolę na swój sposób. Można? Można!
01-02-2016 14:24 | Edytowano: 01-02-2016 14:26
Jesli chodzi o dotychczasowa aplikacje mobilna to faktycznie stoi za wzor ergonomii, oferowanej funkcjonalnosci i zerwaniem ze wszystkimi kanonami menu/tabelek/etc.. Przez caly czas jej uzytkowania pokazywalem znajomym jaka to fenomenalna aplikacje ING zrobil i jak prosto sie tego uzywa.
Nie chce powtarzac wciaz tego samego, ale nowa wersja i te babelki nie niosace zadnej, ale to absolutnie zadnej informacji to strzal w kolano, zwlaszcza, ze kierunek obrany przez dotychczasowa aplikacje mobilna byl doskonaly. Prosze porownac kafelki z saldami do babelkow z nazwami kont, dlaczego zablokowanie telefonu i odblokowanie nie wymusza podanie pinu w nowej aplikacji (co jeszcze zmieniono w modelu bezpieczenstwa), dlaczego nowa aplikacja skoro tak podazajaca za nowymi trendami jest znaczaco wolniejsza?
01-02-2016 15:18
Strasznie mnie wkurza ze w nowej aplikacji nie ma wymuszenia podania PIN po zablokowaniu telefonu!
Jak mogl to kots puscic; mam nadzieje ze kolejny update naprawi ten blad.
Panowie lub Panie Admini z ING Forum: czy moglby ktos z projektow wypowiedziec sie w jakim celu sa te banki i kolka? Co one dają? Nowoczesnosc i wygode Ale dlaczego/? Chcialbym mysle ze nie tylko ja poznac to uzasadnienie.
02-02-2016 08:45
03-02-2016 10:07
@Keicam poprzednie wersje aplikacji ING BankMobile również nie wymuszały podania PIN-u po odblokowaniu ekranu. Kryterium to czas, jaki aplikacja jest w tle.
Wykresy i grafiki mają na celu zwiększenie przejrzystości systemu. Graficzna strona główna systemu pozwala od razu na zorientowanie się w swoich finansach.
@Mitchris zapisaliśmy Twoją sugestię.
03-02-2016 16:13
MarcinB pisze:... Wykresy i grafiki mają na celu zwiększenie przejrzystości systemu. Graficzna strona główna systemu pozwala od razu na zorientowanie się w swoich finansach.
Szkoda tylko, że z wypowiedzi na tym forum wynika coś wręcz odwrotnego. Nie oszukujmy się, wykresy i grafiki nie pomagają w niczym, chyba poza jednym: uzasadniają pracę zespołu powołanego do wymyślenia nowego systemu transakcyjnego, bo cóż mogliby wymyślić ? Chyba romby zamiast kółek.
Minęło już trochę czasu od wprowadzenia "Mojego ING" i mam propozycję. Niech bank poda, np. procentowo, ilu klientów "Bankuje" (co za idiotyczne słowo) w starym ING BankOnline a ilu w przejrzystym "Moim ING". Jeśli to możliwe to przy obliczeniach proszę o uwzględnienie tylko konkretnych czynności (przelewy, zmiana limitów wypłat kartami, ustalenia wzorców przelewów, itp) a nie czas spędzony na podziwianiu wykresów i grafik.
Przypuszaczam, że moja propozycja zostanie zbyta milczeniem, lub odrzucona pod pretekstem tajemnicy bankowej
03-02-2016 16:24
Takie analizy prowadzimy na bieżąco. Ale jak słusznie zauważyłeś, nie podajemy tych danych ;-).
03-02-2016 16:59
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |