Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nowy dizajn jakoś przełknąłem, ale gdzie do *(@#$ jest lista moich zdefiniowanych przelewów? Gdzie lista zapisanych odbiorców? Chciałbym zobaczyć *pełną* listę rzeczy które zdefiniowałem. Jak?

 

Ogólne wrażenie z nowej odsłony serwisu jest takie:

Piękne, duże, dwu-kolorowe marginesy (puste przestrzenie), i jeszcze marginesy do tych marginesów... Ogólnie to strona składa się z samych marginesów, gdzieniegdzei tylko zaburzonych jakimiś ochydnymi cyferkami. Trzeba było całkiem zrezygnować z cyferek i zostawić same marginesy.

A serio - kto wpadł na pomysł, żeby informację o koncie składającą się z 8 (*ośmiu!*) elementów (nr konta, nazwa konta, typ konta, saldo, iban, swift, prowizje, status posiadacza) tak rozłożyć na stronie, żeby nie mieściła się na jednym ekranie monitora i był potrzebny pasek przewijania? Aż boję się klikać w historię transakcji...

 

Jak dla mnie, to strona jest przygotowana na ekrany o przekątnej 10 cali a nie na monitory komputerowe.

 

tomsko
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
3
30-11-2015
Wiadomość 31 z 1 332 (31 224 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@AgnieszkaBin  W Historii transakcji, w szczegółach danej płatności możesz zmienić kategorię transakcji lub wykluczyć ją z analizy wydatków. W Moje ING udoskonalimy takie rozwiązanie jak finansometr, aby łatwiej zarządzać swoimi finansami. Sugestie zanotowaliśmy.

 

Tak wiem tylko, że nie do końca o to mi chodzi Emotikon: Szczęśliwy Zmiana kategorii czy też wykluczanie przez "nie analizuj" jest wporządku i działa. Chodzi tylko o możliwość wyświetlenia transakcji tylko z danej kategorii - w starym ING macie tą opcję, więc liczę, że w nowym rónież ona się pojawi Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 32 z 1 332 (31 208 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


strach napisali:

 

Inny bug ktory zauważylem to gdy jestesmy zalogowani, a sesja jeszcze nie wygasła i chcemy na przykład dokonac szybkiego przelewu, doladowujac konto paypal to system zgłasza blad 500 internal server error, trzeba wyjsc z nowego wygladu konta wylogowowac sie i dopiero mozna dokonac przelewu.


  Sprawdzimy to.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 33 z 1 332 (31 200 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

franeloo napisali:
Dodatkowo brakuje mi tam kilku opcji, które były w starym systemie, np. aktywacja karty.


Nadal rozwijamy Moje ING. Kolejne funkcjonalności wprowadzimy na dalszym etapie prac.

Odpowiedz
0 Lajków
LeszekP
Były moderator
Były moderator icon
20
5
12-10-2015
Wiadomość 34 z 1 332 (31 128 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


justysia napisali:
Jeśli już chcecie zmieniać wygląd strony to może warto wprowadzić opcję indywidualnego dostosowania wyglądu strony. Chodzi o to, żeby można byłoby wyłączyć widoczność niektórych gadżetów. Mi w sumie na ekranie wystarczyłby ROR, rachunki oszczędnościowe, lokaty, historia, przelewy zdefiniowane. Reszta mi nie jest do niczego potrzebna. Obecnie najbardziej użytecznym odnośnikiem jest "Poprzednia wersja systemu" Emotikon: Szczęśliwy

Dziękujemy za opinię. I równie cenną sugestię.

LeszekP
Były moderator
Były moderator icon
20
5
12-10-2015
Wiadomość 35 z 1 332 (31 123 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dzisiaj miałem drugie podejście po pierwszym szoku. Parę konkluzji:

- dlaczego trzeba tyle się naklikać? Ma być intuicyjnie i szybko, a tak było chyba tylko w pierwszej wersji ING OnLine. Np. żeby zobaczyć historię konta oszczędnościowego muszę wejść w "Moje Finanse", potem na konto i dopiero mam przycisk historii. Nie można by zrobić chociaż w zakładce Moje Finanse pod kontami szybkich skrótów do tych operacji bo obawiam się, że po kilku takich akcjach i oglądaniu kręcących się kółek, w końcu uderzę mój komputerEmotikon: Szczęśliwy

- chciałem pobrać wyciągi, a nie mogę pobrać pełnego miesiąca!!! Wyciągi są posegregowane wg jakichś chyba losowych dat. Do poprawki.

- ekran główny powinien mieć możliwość konfiguracji co chcę, a czego nie chcę widzieć. Bo mi nie są do niczego potrzebne funkcje Dzisiaj/Miesiąc/Rok. Chcę widzieć moje rachunki i saldo i skróty do operacji. Ewentualnie pusty ekran i górne menu. Nie tylko ja to sugeruję więc pomyślcie nad tym.

 

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 36 z 1 332 (31 105 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


MarcinB napisali:
potrzeba czasu, żeby przekonać się do zmian. Mamy nadzieję, że kiedy lepiej poznasz system, zmienisz zdanie i przekonasz się do nowego systemu.

NIE, NIE i jeszcze raz NIE.

Opowiem Wam "bajeczkę". Był sobie kiedyś całkiem fajny (m)Bank. Niestety, przyszedł zły wilk i zrobił "nowy system". Zwierzątka nie miały zamiaru "poznawać lepiej" złego wilka - i najzwyczajniej w świecie przeniosły się do innego lasu. Jeśli zły wilk przyjdzie również do tego lasu, to "Sorry, Winnetou"...

Saszka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
14
16
30-11-2015
Wiadomość 37 z 1 332 (31 005 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Witam

 

Posiadam dwa rachunki Konto Komfort i Konto z Lwem Direct.

Gdzie w nowym sytemie mam dostep do konta firmowego?

 

W poprzedniej wersji systemu moglem sobie wybrac z ktorego konta wykonuje tranzakcje, natomiast w nowej wersji nie mam takiej opcji.

Odpowiedz
0 Lajków
alucardpl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
02-12-2015
Wiadomość 38 z 1 332 (30 898 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@alucardpl na ten moment klienci firmowi po zalogowaniu do nowej bankowości elektronicznej zobaczą wyłacznie produkty indywidualne.

Wprowadzenie produktów dla przedsiębiorców planujemy w przyszłym roku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 39 z 1 332 (30 886 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Panie Marcinie dziekujemy za info i za poświęcony nam czas. 

Ładnie Pan to opisał ale nie zmienia to faktu że system dla użytkowników jest nieprzystosowany. Nam niepotrzeba analiz innych firm jakimi posługiwaliście się do tworzenia nowego/obecnego systemu. Nam potrzeba FUNKCJONALNEGO systemu . Funkcjonalnego dla nas a nie dla Was.

To my robimy transakcje i skoro zgłaszamy Wam że to- a to jest złe powinniście to zmienić. Napisał Pan że braliście nasze sugestie pod uwagę , ale śmiem twierdzić że to nie prawda, bo jestem z bankiem ING od 2007 roku i nic nie zostało zmienione ani w poprzednim ani w tym systemie. Odwrotnie-zostały wprowadzonie " **beep**oły" takie jak paragony czy wydatki a nie został wprowadzony np. zegar sesji. Nie zostały wprowadzone doładowania telefonów z wzorca ( żeby nie trzeba było pamiętać 10 nr telefonów ) . 

Czy użytkownik banku ING nie umie sobie sam obliczyć ile mu wpłyneło kasy ? lub ile wydał na paliwo ? Jeżeli już to takie rzeczy powinny być opcjonalne a nie wpychać je każdemu korzystającemu z serwisu . 

pozdrawiam

ivo
ivo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
23
03-11-2015
Wiadomość 40 z 1 332 (30 825 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy