14-03-2016 07:33
idąc za "instrukcją" w poczcie odnośnie założenia nowego stałego zlecenia czy spłaty karty, mam wrażenie (nie tylko zresztą wrażenie), że dotyczy ona starego systemu...
15-03-2016 08:56
@echoe Prosimy doprecyzuj: piszesz o Komunikacie dla Użytkowników Systemu bankowości internetowej, który wysłaliśmy na początku marca czy o jakiejś innej instrukcji?
15-03-2016 10:06
15-03-2016 10:10
@echoe Sprawdzimy to. Prosimy jeszcze o informację czy te wiadomości otrzymałeś w ING BankOnLine czy w Moim ING?
15-03-2016 11:24
15-03-2016 16:01
echoe pisze:
już precyzuję - nie miałem na myśli wiadomości z początku marca ani żadnej konkretnej instrukcji...
Otrzymałem ostatnio dwie wiadomości - jedną odnosnie zakończenia stałego zlecenia platniczego i drugą o rozliczeniu karty kredytowej. Mam wrażenie, że fragmenty tych wiadomości dotyczą "starego" systemu, gdyż ciężko w nowym znaleźć wskazane zakładki czy opcje. Poniżej wspomniane fragmenty komunikatów:
"Możesz założyć nowe zlecenie z danymi tego samego odbiorcy. Przejdź do Historii operacji i wybierz Załóż stałe zlecenie lub przejdź do Stałych zleceń i wybierz Lista zakończonych stałych zleceń."
oraz
"Aktualne miesięczne zestawienie transakcji na rachunku karty kredytowej dostępne jest w części Karty - > Karty kredytowe -> Zestawienie transakcji."
Na tą chwilę tylko takie przypadki wyłapałem... ale może ich być więcej?
Dziekujemy za czujność. Pracujemy nad weryfikacją wiadomości oraz sposobem ich prezentacji, aby treści przekazywane były unikalne.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |