10-01-2017 13:00
Dlaczego znowu nie działa system Moje ING? Tłumaczenie, że można korzystać z poprzedniej wersji nie jest w porządku, bo wybrane funkcje, np. wiadomości są już wyłącznie w nowej.
10-01-2017 13:13
Pracujemy już nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za te utrudnienia.
11-01-2017 08:13
Czy jest jakiś problem z płatnościami PayPal ? Wczoraj trzykrotnie Pay odrzucił moją kartę .
11-01-2017 17:52
@august Sprawdź, proszę, limity do płatności przez internet (Moje finanse-karta-Limity transakcyjne). Jeżeli są poprawnie ustawione, zgłoś nam problem:
Sprawdzimy to.
13-01-2017 16:05
MarcinB pisze:@august Sprawdź, proszę, limity do płatności przez internet (Moje finanse-karta-Limity transakcyjne). Jeżeli są poprawnie ustawione, zgłoś nam problem:
- przez bankowość internetową,
- telefonicznie: 32 357 00 12.
Sprawdzimy to.
Limity dwa razy sprawdzone , przeglądarki w 2szt komputerów wyczyszczone , 3 razy transakcja odrzucona . Na drugi dzień rano poszło bez problemu .
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |