08-11-2016 19:33
Witajcie,
cały dziejszy dzien staram sie wykonać przelew, niestety... Logowanie ok, nastepny krok, wybór jakiejkolwiek transakcji kończy się komunikatem, iż nie załadowano danych. Dzieje sie tak na kilku komputerach.
08-11-2016 19:37
@monika102 Logujesz się do usługi Moje ING czy ING BankOnLine?
08-11-2016 19:45
08-11-2016 19:51
Spróbuj zalogować się do usługi ING BankOnLine. Jeżeli ten sam problem będzie nadal, zadzwoń do nas 32 357 00 69.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |