Odpowiedz

Re: Znowu problemy?

@Klakaj Rozumiem, że w sytuacji gdy mamy awarię, korzystanie z bankowości internetowej jest uciążliwe bądź niemożliwe. Staramy się minimalizować jej oddziaływanie na użytkowników. Wiem, że funkcjonalności które na codzień są normalną częścią Waszej pracy, są wam niezbędne. Czasem musimy jednak dokonać wyboru, udostępnić system bez jakiejś funkcjonalność czy wydłużyć czas niedostępności. Myślę, że każda z podjętych decyzji ma swoje za i przeciw. Chcielibyśmy nie musieć podejmować takich decyzji, ale niestety, takie jest życie.

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
Lajki: 68
Wpisy: 203
Zarejestrowany: 25-03-2016
Wiadomość 11 z 11 (463 wyświetleń)