Odpowiedz

Znowu problemy?

Czy znowu coś nie dział? Nie można się zalogować ani przez aplikację ani przez stronę
Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 1 z 13 (14 376 wyświetleń)
umara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 2 z 13 (14 313 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Około południa występowały problemy z dostępnością systemu Moje ING. Obecnie większość funkcji Mojego ING działa poprawnie. Nie działa historia operacji i analiza wydatków.

Pracujemy nad wyprowadzeniem wszystkich błędów. Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 3 z 13 (14 242 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Bzdura .... Nie działają poprawnie ! Możliwość tylko i wyłącznie logowania jest poprawną większością ... ? Nadal nie można dokonywać przelewów, smsy nie dochodzą. Także NIC NIE DZIAŁA POPRAWNIE. Problem występuje już od rana i nadal nie zostały ani trochę zniwelowany.

Klakaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
10-12-2018
Wiadomość 4 z 13 (14 172 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Nic nigdy, nie działa jak jest potrzebne. Pilnie potrzebuję Historii i jak zawsze ,,Nie da się załadować'', ani w przeglądarce ani w telefonie nic...Ręce opadają...

Kaczuszka98
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
22-05-2018
Wiadomość 5 z 13 (14 056 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

@Klakaj Możesz zlecić przelew w Moim ING podając ręcznie wszystkie dane odbiorcy. SMSy też powinny dochodzić bez problemu. Jeżeli nie, to proszę spróbuj wyłączyć i włączyć telefon oraz usunąć kilka naszych wcześniejszych smsów ze skrzynki odbiorczej.

@Kaczuszka98 Pracujemy jeszcze nad przywróceniem historii transakcji, zapisanych odbiorców i analizy wydatków. Historię swojego konta możesz sprawdzić w trakcie rozmowy na naszej infolinii 32 357 00 69.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 6 z 13 (14 024 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Cały czas nie działa - nie można się zalogowac ani przez www ani przez aplikacje - co się dzieje?

jacmag
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
10-12-2018
Wiadomość 7 z 13 (13 905 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

[ Edytowane ]

Awaria goni awarię. Na godz. 17:15 nie da się zalogować ani na www ani w aplikacji mobilnej.

Musiałem wykonywać przelewy przez infolinię. Porażka. Czas chyba się pożegnać po 10 latach...

RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 8 z 13 (13 902 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Przykro mi to czytać. Awarie mają to do siebie, że nie możemy ich przewidzieć. Moje ING działa już poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 9 z 13 (13 740 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Tylko, że ja korzystałam zarówno z aplikacji jak i bankowości internetowej, a sms-y nie dochodziły. Skrzynka była pusta. Nie rozumiem dlaczego nie można było powiedzieć oficjalnie skąd problemy ... Dzisiaj wszystko działa bez zarzutu. A co do ręcznego wpisywania- nie po to tworzę listę odbiorców na swoim koncie, żeby szukać danych do przelewów.

Odpowiedz
0 Lajków
Klakaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
10-12-2018
Wiadomość 10 z 13 (13 578 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje kredytowe 2024, dochód

Dzień dobry, czy 13stka wliczana jest do dochodu przy obliczaniu RdD? Czy skoro bank nie wizął jej pod uwagę przy liczeniu zdolności kredytowej, teraz też należy ją pominąć ?

27-03-2024
czas oczekiwania na decyzje

co to znaczy 21 od dnia zlozenia kompletu dokumentow czyli czego w przypadku osoby na umowie o prace? pytam sie o ostateczna decyzje etap 6?

27-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Bezpieczeństwo pieniędzy naszych klientów jest bardzo ważne. Posiadany szereg zabezpieczeń oraz nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa

...

27-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy