Odpowiedz

Znowu problemy?

Czy znowu coś nie dział? Nie można się zalogować ani przez aplikację ani przez stronę
Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 1 z 13 (14 513 wyświetleń)
umara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 2 z 13 (14 450 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Około południa występowały problemy z dostępnością systemu Moje ING. Obecnie większość funkcji Mojego ING działa poprawnie. Nie działa historia operacji i analiza wydatków.

Pracujemy nad wyprowadzeniem wszystkich błędów. Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 3 z 13 (14 379 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Bzdura .... Nie działają poprawnie ! Możliwość tylko i wyłącznie logowania jest poprawną większością ... ? Nadal nie można dokonywać przelewów, smsy nie dochodzą. Także NIC NIE DZIAŁA POPRAWNIE. Problem występuje już od rana i nadal nie zostały ani trochę zniwelowany.

Klakaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
10-12-2018
Wiadomość 4 z 13 (14 309 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Nic nigdy, nie działa jak jest potrzebne. Pilnie potrzebuję Historii i jak zawsze ,,Nie da się załadować'', ani w przeglądarce ani w telefonie nic...Ręce opadają...

Kaczuszka98
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
22-05-2018
Wiadomość 5 z 13 (14 193 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

@Klakaj Możesz zlecić przelew w Moim ING podając ręcznie wszystkie dane odbiorcy. SMSy też powinny dochodzić bez problemu. Jeżeli nie, to proszę spróbuj wyłączyć i włączyć telefon oraz usunąć kilka naszych wcześniejszych smsów ze skrzynki odbiorczej.

@Kaczuszka98 Pracujemy jeszcze nad przywróceniem historii transakcji, zapisanych odbiorców i analizy wydatków. Historię swojego konta możesz sprawdzić w trakcie rozmowy na naszej infolinii 32 357 00 69.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
628
119
04-09-2015
Wiadomość 6 z 13 (14 161 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Cały czas nie działa - nie można się zalogowac ani przez www ani przez aplikacje - co się dzieje?

jacmag
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
10-12-2018
Wiadomość 7 z 13 (14 042 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

[ Edytowane ]

Awaria goni awarię. Na godz. 17:15 nie da się zalogować ani na www ani w aplikacji mobilnej.

Musiałem wykonywać przelewy przez infolinię. Porażka. Czas chyba się pożegnać po 10 latach...

RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 8 z 13 (14 039 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Przykro mi to czytać. Awarie mają to do siebie, że nie możemy ich przewidzieć. Moje ING działa już poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 9 z 13 (13 877 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Tylko, że ja korzystałam zarówno z aplikacji jak i bankowości internetowej, a sms-y nie dochodziły. Skrzynka była pusta. Nie rozumiem dlaczego nie można było powiedzieć oficjalnie skąd problemy ... Dzisiaj wszystko działa bez zarzutu. A co do ręcznego wpisywania- nie po to tworzę listę odbiorców na swoim koncie, żeby szukać danych do przelewów.

Odpowiedz
0 Lajków
Klakaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
10-12-2018
Wiadomość 10 z 13 (13 715 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a

...

18-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy