Odpowiedz

Znowu problemy?

Czy znowu coś nie dział? Nie można się zalogować ani przez aplikację ani przez stronę
Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 1 z 13 (14 544 wyświetleń)
umara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 2 z 13 (14 481 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Około południa występowały problemy z dostępnością systemu Moje ING. Obecnie większość funkcji Mojego ING działa poprawnie. Nie działa historia operacji i analiza wydatków.

Pracujemy nad wyprowadzeniem wszystkich błędów. Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 3 z 13 (14 410 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Bzdura .... Nie działają poprawnie ! Możliwość tylko i wyłącznie logowania jest poprawną większością ... ? Nadal nie można dokonywać przelewów, smsy nie dochodzą. Także NIC NIE DZIAŁA POPRAWNIE. Problem występuje już od rana i nadal nie zostały ani trochę zniwelowany.

Klakaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
10-12-2018
Wiadomość 4 z 13 (14 340 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Nic nigdy, nie działa jak jest potrzebne. Pilnie potrzebuję Historii i jak zawsze ,,Nie da się załadować'', ani w przeglądarce ani w telefonie nic...Ręce opadają...

Kaczuszka98
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
22-05-2018
Wiadomość 5 z 13 (14 224 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

@Klakaj Możesz zlecić przelew w Moim ING podając ręcznie wszystkie dane odbiorcy. SMSy też powinny dochodzić bez problemu. Jeżeli nie, to proszę spróbuj wyłączyć i włączyć telefon oraz usunąć kilka naszych wcześniejszych smsów ze skrzynki odbiorczej.

@Kaczuszka98 Pracujemy jeszcze nad przywróceniem historii transakcji, zapisanych odbiorców i analizy wydatków. Historię swojego konta możesz sprawdzić w trakcie rozmowy na naszej infolinii 32 357 00 69.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 6 z 13 (14 192 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Cały czas nie działa - nie można się zalogowac ani przez www ani przez aplikacje - co się dzieje?

jacmag
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
10-12-2018
Wiadomość 7 z 13 (14 073 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

[ Edytowane ]

Awaria goni awarię. Na godz. 17:15 nie da się zalogować ani na www ani w aplikacji mobilnej.

Musiałem wykonywać przelewy przez infolinię. Porażka. Czas chyba się pożegnać po 10 latach...

RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 8 z 13 (14 070 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Przykro mi to czytać. Awarie mają to do siebie, że nie możemy ich przewidzieć. Moje ING działa już poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 9 z 13 (13 908 wyświetleń)

Re: Znowu problemy?

Tylko, że ja korzystałam zarówno z aplikacji jak i bankowości internetowej, a sms-y nie dochodziły. Skrzynka była pusta. Nie rozumiem dlaczego nie można było powiedzieć oficjalnie skąd problemy ... Dzisiaj wszystko działa bez zarzutu. A co do ręcznego wpisywania- nie po to tworzę listę odbiorców na swoim koncie, żeby szukać danych do przelewów.

Odpowiedz
0 Lajków
Klakaj
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
10-12-2018
Wiadomość 10 z 13 (13 746 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. 

20-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem Emotikon: Szczęśliwy 

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz

...

20-04-2024
Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy