22-08-2018 23:14
23-08-2018 09:40
Fbs227 Faktycznie nie wszystkie funkcje naszego systemu były dostępne wczoraj w nocy. Prowadziliśmy prace serwisowe od 23:00 do 1:00. Przepraszam Cię za te utrudnienia.
25-08-2018 22:51
A dzisiejszej nocy (25-26 sierpnia) powtórka z rozrywki. Na szczęście tym razem jest sensowna podpowiedź z Waszej strony:
"Na wszelki wypadek wszystkie ważne przelewy zrób wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wcześniej wypłać gotówkę"
Co by nie powiedzieć to w bankowości elektronicznej bijecie rekordy awaryjności.
Pozdrawiam :-)
10-09-2018 12:07
11-09-2018 12:50
Wczoraj występowały spowolnienia związane z logowaniem do naszej usługi. Przepraszam Cię za trudności z tym związane.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |