Odpowiedz

Zniknęły kwoty w "Moje finanse"

Jak mogę przywrócić funkcjonalność z zeszłego tygodnia: mając ukryte kwoty w durnej sekcji "dzisiaj", wystarczyło kliknąć na menu "Moje finanse" i wyświetlały się wszystkie produkty (rachunki, karty itp.) wraz kwotami odpowiadającymi ich stanom.

 

Dziś zauważyłem, że kwoty zniknęły. Czy to jakieś nowe "usprawnienie"? Co stało za tą dziwną decyzją?

Czy gdzieś w systemie jest choć jedno miejsce, w którym mogę zobaczyć wszystkie produkty wraz z kwotami?

 

Nadmienię, że kategorycznie nie chcę widzieć kwot w bezsensownych bąbelkach "dzisiaj". Tym bardziej, że zamiast wyświetlić wszystkie produkty, sekcja dzisiaj wymusza ich kategoryzację.

 

Potrzebuję widoku podsumowującego stan wszystkich produktów... Chyba czas zmienić bank?

Odpowiedz
0 Lajków
lukost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 520 wyświetleń)

Re: Zniknęły kwoty w "Moje finanse"

Nie zmieniliśmy ustawień w prezentowaniu danych finansowych w miejscu, o którym piszesz.
Po ukryciu kwoty w sekcji „Dzisiaj” i wejściu w zakładkę Moje finanse, nadal powinieneś widzieć stan swoich pieniędzy na kontach i kartach. 
 Jeżeli te dane nie prezentują się u Ciebie poprawnie, w tej sprawie skontaktuj się proszę z nami:
- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- telefonicznie: 32/ 357 00 69.
Sprawdzimy co się dzieje i w razie potrzeby przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy