Odpowiedz

Znikająca możliwość logowania biometrycznego

Witam. Posiadam telefon Xiaomi 4x. Używam aplikacji Moje ING, android 7.1.2, MIUI 9.2.4.0. Po zainstalowaniu aplikacji przez pierwszych kilka dni wszystko działa jak należy. Po kliknięciu "zaloguj" wyskakuje komunikat o możliwości zalogowania odciskiem palca(z czego chętnie korzystam). Po kilku dniach niestety opcja się już nie pojawia, a w zamian jest prośba o podanie kodu PIN. Przeszukałem ustawienia aplikacji(pozwolenie na użycie odcisku biometrycznego, włączone/uprawnienie), niestety nic nie pomaga. Co w takiej sytuacji można zrobić ? Aplikacja jest aktualna.
Odpowiedz
0 Lajków
cubygl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-02-2018
Wiadomość 1 z 2 (11 227 wyświetleń)

Re: Znikająca możliwość logowania biometrycznego

W aplikacji Moje ING mobile możesz sprawdzić ustawienie logowania. Jeśli w zakładce Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna masz aktywne logowanie danymi biometrycznymi, napisz do nas wiadomość przez Moje ING. 
W wiadomości opisz nam sytuacje, z jakiego telefonu korzystasz oraz systemu. Sprawdzimy co się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (11 176 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy