Bankowość internetowa

Odpowiedz

Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Przechodząc do szczegółów konta, wybierając z listy po prawiej stronie "Zmiana typu konta" systemu wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" [Spróbuj ponownie].

Próbuje od jakiegoś czasu, ale błąd nie udstępuje.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (7 238 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Zmiana typu konta działa poprawnie. Sprawdź, proszę, czy na innej przeglądarce ten komunikat się pojawia lub spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki.

 

Jeżeli dalej będziesz miał ten komunikat, proszę, prześlij nam zgłoszenie przez bankowość internetową.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (7 233 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Sprawdzałem:

Mac OS - Safari, Firefox

Windows 7 - Firefox, IE.

Czyste historia przeglądania i cookie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (7 228 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

@Konto usunięte Dziękuję, że sprawdziłeś to na różnych wersjch przeglądarki. Ułatwi nam to weryfikację błędu. Jeżeli masz taką możliwość to dołącz do swojej wiadomości w Moim ING zrzut ekranu z błędem, który widzisz na ekranie. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (7 178 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Już wysłałem Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (7 164 wyświetleń)

Re.: Zmiana typu konta - nie udało się pobrać danych

Sprawa wyjaśniona.

Posiadam konto Komfort. Nie ma możliwości jego zmiany na inne w trybie online. Konieczna wizyta w oddziale.

Treść komunikatu zostanie zmieniona.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 6 (7 030 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy