Odpowiedz

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

Do odblokowania bankowości internetowej potrzebujesz kod autoryzacyjny. Zatem, na samym początku, zmień numer telefonu do kodów autoryzacyjnych. Zrobisz to:

1. w oddziale banku na podstawie dokumentu tożsamości,

2. przez ponowną aktywację bankowości internetowej.

 

We wcześniejszych wpisach podaliśmy szczegóły. Zachęcam przewinąć posty w górę Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 21 z 37 (13 385 wyświetleń)

SMS autoryzacyjne

Witam
Zmieniłem telefon z czym wiązała się też zmiana numeru, zaktualizowałem numer w danych osobowych jednakże żeby kupić np doładowanie nie przychodzą SMS z kodem
W czym problem?
Odpowiedz
0 Lajków
Damianekk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-06-2019
Wiadomość 22 z 37 (13 202 wyświetleń)

Re: SMS autoryzacyjne

Numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych powinieneś zmienić w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Ta opcja jest dostępna tylko jeśli masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu.
W sytuacji jeśli nie masz poprzedniego numeru, najszybciej będzie jak przyjdziesz do naszego oddziału. Na miejscu wprowadzimy zmiany do naszego systemu Emotikon: Szczęśliwy 

Drugą możliwością jest zamówienie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do swojej bankowości, ponieważ będzie zablokowana.
Jak tylko koperta z kodem do Ciebie dotrze, na jej podstawie będziesz mógł zmienić numer telefonu.
Kopertę z kodem możesz zamówić w ostatnim kroku tego wniosku o zmianę hasła. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 23 z 37 (13 155 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

570061181
Odpowiedz
0 Lajków
Kasia30
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-06-2020
Wiadomość 24 z 37 (10 505 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

@Kasia30? Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 25 z 37 (10 480 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Nie moge zmienic gdyz wysylaja mi kod na numer telefonu stary ktorego nie mam wiec na cholere mi ten kod aktywacyjny?????
Odpowiedz
0 Lajków
Agnpaw7985
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-02-2021
Wiadomość 26 z 37 (9 221 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

@Agnpaw7985 System automatycznie wysyła kod sms, na numer, który ma podany. Nie wyśle go na inny. Jeśli nie masz dostępu do poprzedniego numeru, wtedy możesz go zmienić na dwa sposoby:

- w oddziale,

- przez zamówienie jednorazowego kodu aktywacyjnego. Wysyłamy go na Twój adres korespondencyjny. Przesyłkę zamówisz tutaj https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Wystarczy, że wybierzesz opcję "nadaj nowe hasło", a w ostatnim kroku, gdy system poprosi o kod sms, klikniesz "Nie dostałam sms-a". Tam będzie opcja zamówienia kodu do zmiany numeru.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 27 z 37 (9 188 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

[ Edytowane ]

606xxxxxx

Odpowiedz
0 Lajków
Mihbar4525
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-03-2021
Wiadomość 28 z 37 (9 029 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

 
Odpowiedz
0 Lajków
joamaj2395
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-06-2021
Wiadomość 29 z 37 (8 428 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Zmieniłem numer w banku i ciągle nie otrzymuje sms code autoryzacja numeru była robiona trzy krotnie i nadal nic. Tagrze nowe haslo kture przesłał bank nie pomogło nadal nie dostaje codu i nie mogę się zalogować
Odpowiedz
0 Lajków
Erwin123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-12-2021
Wiadomość 30 z 37 (7 242 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy