Odpowiedz

Zamykanie konta osobistego

Dzień dobry! Mam takie pytanie: nie mam teraz okazji, aby pojechać do Polski i zamknąć moje osobiste konto. jak zrobiłbym to przynajmniej tak, Że bank nie zabrał 7 zł?

Odpowiedz
0 Lajków
van4opas
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
25-08-2017
Wiadomość 1 z 5 (6 384 wyświetleń)

Re.: Zamykanie konta osobistego

@van4opas 7 zł pobieramy miesięcznie za kartę płatniczą. Opłaty możesz uniknąć, jeżeli w okresie rozliczenia (od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca) będziesz miał zaksięgowane płatności kartą:

  • Na co najmniej 200 zł (przy koncie Direct 18-26 lat),
  • Na co najmniej 300 zł (przy pozostałych kontach osobistych).

Konto możesz zamknąć z zagranicy korespondencyjnie. Swój wzór podpisu powinieneś potwierdzić przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy prawnej.

Zachęcam jeszcze do przemyślenia decyzji. W przyszłości konto może okazać się pomocne w np. robieniu przelewów lub płatności za zakupy.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 322 wyświetleń)

Re.: Zamykanie konta osobistego

Czy opłata jest pobierana od karty zastrzeżonej?

W przypadku @van4opas mógłby ją zastrzec i mieć w chwili obecnej samo konto.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (6 097 wyświetleń)

Re.: Zamykanie konta osobistego

Nie pobieramy opłaty miesięcznej za zastrzeżoną kartę. 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (6 039 wyświetleń)

Re.: Zamykanie konta osobistego

@van4opasczyli problem rozwiązany. Zastrzeż kartę i opłaty nie będą pobierane. Będzie chciał wznowić aktywność konta, zamówisz nową.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (6 037 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy