Odpowiedz
Zaakceptowane rozwiązanie

Wyłączenie funkcji przelewów???

Witam. Otrzymałam niezrozumiałego dla mnie sms'a- cytuje "25 października wyłączymy funkcje przelewów w ING bankOnLine. Zacznij już teraz korzystać z Mojego ING" Co proszę? Mogę prosić o przełożenie na chłopski język?

Odpowiedz
0 Lajków
LenaMagdalena
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 4
Wpisy: 4
Zarejestrowany: 27-02-2017
Wiadomość 1 z 12 (1 735 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

[ Edytowane ]

Według mnie kompletnie niepotrzebne powiadomienie na SMS.

Komunikat powinien pojawić się po zalogowaniu do systemu Moje ING. Opcja logowania do starej wersji ING bankOnLine jest od dawna wyłączona. 

Użytkownik loguje się i otrzymuje informacje. Najlepiej bardziej szczegółową, opisującą co jest ING bankOnLine a co Moje ING. 

Sam spotkałem się z przypadkiem, gdzie po otrzymanej wiadomości, klient w starszym wieku, któremu nazewnictwo niewiele mówi, dzwonił z pytaniem o co chodzi.

 

A chodzi o to, że w starej wersji systemu dostępnej pod zalogowaniu pod linkiem "Poprzednia wersja systemu" dostępnego w stopce nowej wersji systemu Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
mcumberpl
Główny rachmistrz
Główny rachmistrz icon
Lajki: 73
Wpisy: 382
Zarejestrowany: 11-01-2016
Wiadomość 2 z 12 (1 674 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Osobiście uważam, że cały proces przedłużonej żywotności starego systemu jest złym zabiegiem psychologicznym i logistycznym i wprowadza tylko zamieszanie wśród użytkowników. Inne banki wykonały migracje natychmiastową, za razem wyłączając stary system. Przez pierwsza dobę występowały utrudnienia, poniej adaptacja.

Jestem świadomy ze nowy system nie zawiera wszystkich modułów, ale ma się to ni jak do utrzymywania „trupa”. Jako doświadczony użytkownik zaczynam sam się łapać na tym, że zapominam jakie funkcje w której bankowości „nowej” czy „starej” są dla minie dostępnę. Uważam ze należy w końcu przejść do porawdku dziennego i zająć się implementacja brakujących modułów.

Zrobiłem trochę offtop, ale zaczynam dostrzegać że po mimo „cierpliwości” klientów, zaczynacie trochę przesuwać granice do irracjonalnych działań, których nie mam czym usprawiedliwić.
b2b
source
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 17
Wpisy: 29
Zarejestrowany: 07-06-2016
Wiadomość 3 z 12 (1 631 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

@LenaMagdalena Wiadomość, którą otrzymałaś oznacza, że od 25 października klienci indywidualni i jednoosobowe działalności gospodarcze będą mogli wysyłać przelewy tylko i wyłącznie w nowej wersji naszego systemu bankowości elektronicznej czyli Moim ING. Obecnie działają dwie bankowości internetowe w tym samym czasie, a mianowicie Moje ING (nowa wersja systemu) i ING BankOnLine (stary system bankowości elektronicznej dostępny pod przyciskiem "poprzednia wersja systemu" w dolnej części ekranu w Moim ING). @mcumberpl Trafne uwagi, weźmiemy je pod uwagę przy kolejnych aktualizacjach. @source Intensywnie pracujemy nad tym, aby wszystkie funkcje przenieść do Mojego ING. Oczywiście rozumiem i szanuje Twoje zdanie.

---

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Lajki: 63
Wpisy: 198
Zarejestrowany: 12-10-2015
Wiadomość 4 z 12 (1 542 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

ING BankOnLine korzystam z rozwiązania "stałego doładowania".

 

Moje pytania:

1. Czy po dacie 25.10 realizacja tych doładowań zostanie zatrzymana?

2. Czy i kiedy zostanie zaimplementowane to rozwiązanie w "Moje ING" (sekcje: zaplanowane, zlecenia stałę oraz budżet) 

3. Jak i czy w ogóle będzie można zarządzać zmianami w tej usłudze po 25.10

b2b
Odpowiedz
0 Lajków
source
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 17
Wpisy: 29
Zarejestrowany: 07-06-2016
Wiadomość 5 z 12 (1 463 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Jestem b. wkurzony na ING za wrzucenie do jednego wora przelewów wzorcowych i listy odbiorców. Chaos, paranoja i fetyszyzacja "zmiany". Byle zmienić.

 

Moja odpowiedź na "okrągły" korporacyjny list od ING, chwalący nowy interfejs jako "najwspanialszy"

 

Szanowna Pani,

Kategoria "lista odbiorców" a "przelew wzorcowy" to 2 różne rzeczy. Rozwiązanie do którego JESTEM ZMUSZONY (jeśli mam nadal mieć konto ING) jest krokiem wstecz w organizacji comiesięcznych przepływów stałych. Dodatkowo brak możliwości zmiany "kafelkowego" widoku, który jest nieprzejrzysty i uniemożliwia łatwy ogląd wielu elementów naraz jest poważnym mankamentem.

Tylko że takie podstawowe sprawy powinien przemyśleć na etapie budowania nowej architektury systemu pracownik ING, który pobiera za to wynagrodzenie. Zamiast tego bank czeka na darmowe uwagi użytkowników, już poniewczasie.

Import przelewów wzorcowych do jednego, nieposegregowanego zbioru wymieszał stare, nieaktualne konta odbiorców z bieżącymi. "Genialna" zmiana w systemie ING przysparza mi tylko kłopotów przy wymuszonej reorganizacji obsługi konta z mojej strony.

W ofercie innych banków znalazłem już lepsze rozwiązania, więc stopniowo będę wygaszał działalność na ING - po latach korzystania z satysfakcjonującego, wygodnego interfejsu jestem bardzo rozczarowany.

Z poważaniem,

Odpowiedz
0 Lajków
wkurzonynaING
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 08-10-2017
Wiadomość 6 z 12 (1 412 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Tragedia :/ Niepotrzebna tragedia... Szkoda, ING był jedynym z banków, w którym dało się wszystko rewelacyjnie zrobić online...teraz chyba poszukam innego banku z przejrzystą stroną. Bo nie jestem w stanie patrzeć na to badziewie w nowej wersji. Jest po prostu koszmarna. Przeżyłam połączenie banków bph i alior i strona jest całkiem przyjemna w obsłudze...a tutaj? Tak sobie strzelić w kolano :/ Tyle głosów na nie...a zmiany na siłę mimo tylu sprzeciwów :/
Odpowiedz
0 Lajków
LenaMagdalena
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 4
Wpisy: 4
Zarejestrowany: 27-02-2017
Wiadomość 7 z 12 (1 065 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

Przydałby się poradnik jak wygodnie przenieść się do konkurencji. Mam konto w ING od 20 lat i takiego ogłupienia jak w przypadku nowego systemu MojeING jeszcze tu nie było. Nie jest to tylko moje zdanie, pytałem o opinię młodsze pokolenia zrośnięte ze smartfonami.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 13
Wpisy: 37
Zarejestrowany: 13-04-2016
Wiadomość 8 z 12 (791 wyświetleń)

Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

[ Edytowane ]

Dobry Wieczór.

Proszę spróbować pod tym adresem bankowości internetowej. Adres strony bankowości internetowej znajduje się poniżej.

 

https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login

 

 

Z POWAŻANIEM

Konrad Wietrzyński

Odpowiedz
0 Lajków
Prawnik
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 3
Zarejestrowany: 27-09-2017
Wiadomość 9 z 12 (731 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Wyłączenie funkcji przelewów???

@source Od 25 października stałe doładowanie telefonu  nadal będzie dostępne w ING BankOnLine w zakładce Przelew.

Obecnie analizujemy przeniesienie tej funkcji do Moje ING. Stałym doładowaniem nadal możesz zarządzać, czyli usunąć lub sprawdzić szczegóły w bankowości ING BankOnLine. Wystarczy, że wybierzesz zakładkę Przelewy> Nowe doładowanie> Stałe doładowanie.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
Lajki: 109
Wpisy: 448
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 10 z 12 (631 wyświetleń)