02-07-2019 09:52
02-07-2019 11:23 | Edytowano: 02-07-2019 11:24
Obecnie nadal występują utrudnienia w złożeniu wniosku 500+ oraz 300+ Robimy co w naszej mocy, aby można było złożyć wniosek. Informacje na bieżąco aktualizujemy na naszej stronie w Aktualnościach. Przepraszamy za te utrudnienia Mam nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |