Odpowiedz

Wniosek 500+

Piszecie ze wnioski juz dzialaja tylko dlugo sie wczytuja zenada I klamstwo od wczoraj jak wchodze pisze nie mozna pobrac danych :/ I wy sie nazywac dobrym bankiem czas was zmienic ....
Odpowiedz
0 Lajków
mo33
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
04-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 484 wyświetleń)

Re: Wniosek 500+

[ Edytowane ]

Obecnie nadal występują utrudnienia w złożeniu wniosku 500+ oraz 300+ Emotikon: Smutny Robimy co w naszej mocy, aby można było złożyć wniosek. Informacje na bieżąco aktualizujemy na naszej stronie w Aktualnościach. Przepraszamy za te utrudnienia Emotikon: Smutny Mam nadzieję, że pozostaniesz naszym klientem.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 439 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy