19-09-2017 11:58
Cześć,
Pytanko techniczne: Mam upoważnienie do konta mamy i babci (mama ma też upoważnienie do mojego). Przyznam, że odkąd podpisałyśmy upoważnienia przestałam korzystać z własnego konta ROR w ING (korzystam tylko z OKO). Przestałam, bo po zalogowaniu się do systemu widzę je wszystkie i przy każdym przelewie również trzeba się pilnować czy robię go z właściwego konta.
Chciałabym wrócić ze zwykłym kontem do ING, ponieważ zależy mi na możliwości zakładania subkont na różne cele, ale z widocznymi pozostałymi rachunkami, które nie są moje, stworzy to jeszcze większy chaos (mamie też przyda się jedno subkonto...), więc chciałabym dowiedzieć się, czy jest możliwość jakoś ukryć w systemie konta, do których jestem upoważniona, tak żeby domyślnie wyświetlały mi się tylko moje konta, a pozostałe były dostępne w jakiejś zakładce?
Nie chcę rezygnować z upoważnień całkowicie ponieważ przydają się przy realizacji zakupów internetowych dla mamy, opłacania rachunków babci itp, no i zrobiłyśmy te upoważnienia 'w razie czego'. Aktualnie widzę 6 kont, z czego dwa są moje (ROR i OKO), a potrzebuję jeszcze dwóch - trzech (OKO lub ROR na różne kategorie wydatków), więc gdyby wszystko pozostało w tym samym stopniu dostępne, to niestety będę musiała szukać już trzeciego banku (drugi to PKO - odradzam, będę rezygnować). Aha, nie mam nic przeciwko widoczności moich kont u mamy, tylko ja nie chcę przy każdym logowaniu widzieć jej.
Będę wdzięczna za odpowiedź.
20-09-2017 09:01
Jak najbardziej da się ukryć widocznośc kont, ktore ci przeszkadzają.
Po zalogowaniu do bankowości elektronicznej przejdź do sekcji "Dane i ustawienia", a potem do "Konfiguracja systemu". W tej zakladce będziesz mogla określić wyświetlanie/ukrycie rachunków pełnomocniczych i przedstawicielskich w sekcji „Dzisiaj” oraz generalnie ukryć rachunki, ktorych nie chcesz widzieć.
21-09-2017 08:58
25-09-2017 07:51
Ukryć rachunki, zmienić ich nazwy na przyjazne wszystko można.
@LaKarolinaporuszasz dosyć znaczący problem w przypadku większej ilości - wykonywanie przelewów. Odkąd pomyliłem kiedyś rachunki, przy "wykonaj następny" pilnuje się, ale system jak narazie ma w tym względzie mało "intuicji."
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |