Bankowość internetowa

Odpowiedz

Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dzień dobry,

 

Temat przewija się regularnie na forum, ale mimo wszystko zapytam w nowym wątku.

Coś się w tym temacie ruszyło? Czy nadal ING będzie udawać, że dostępne kategorię są super świetne

i zgodne z sugestiami klientów (chciałbym poznać tych ludzi Emotikon: zakłopotany )?

 

W tej chwili cały ten "analizator" bardziej tylko irytuje niż pomaga zorientować się we własnych wydatkach, bo udostępnione

kategorie są kompletnie oderwane od realiów...

Kupując Hot-Doga na stacji system automatycznie ustawia kategorię "Samochód i transport", a chcąc ręcznie to zmienić nie wiadomo w co to wrzucić.

 

Nie mówiąc już o braku takich podstawowej kateogrii jak Hobby... Dalej nie wiem ile wydałem na znaczki.

Zamierzacie coś z tym zrobić? Ja myślę, że 3/4 klientów na to czeka. Coś co u konkurencji działa od dawna dla was jest rzeczą nie do przeskoczenia.

 

Pozdrawiam!

SkyFox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
6
19-08-2018
Wiadomość 1 z 35 (23 830 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

A jeszcze jedno... Skoro nie da się zrobić własnych kategorii w przelewach to jaki cel przyświecał "Etykietom" przy dodawaniu Odbiorców?! Tutaj się da, a tam nie?!
SkyFox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
6
19-08-2018
Wiadomość 2 z 35 (23 828 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Popieram wprowadzenie większej ilości kategorii bo faktycznie obecnie mam taką opcje ale totalnie nie używam jej bo nie jest ona dokładna i tylko dezorientuje klienta o jego wydatkach Emotikon: Smutny

K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 3 z 35 (23 795 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

SkyFox W tym roku nie planujemy wprowadzenia nowych kategorii lub możliwości edycji obecnych nazw.
Zapisaliśmy Wasze sugestie  na ten temat. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 35 (23 711 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

[ Edytowane ]

Czyli generalnie macie gdzieś sugestie klientów i nadal uważacie, że wasz analizator wydatków to cudowne narzędzie. ;-)

Niech będzie i tak.

 

p.

SkyFox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
6
19-08-2018
Wiadomość 5 z 35 (23 707 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

W sumie śmieszna sytuacja bo w tamtym roku nie planowali i w tym roku już też nie planują.
Bardziej bym szanował moderatorów gdyby napisali wprost: wasz pomysł nie zostanie wprowadzony choćbyście nie wiem jak bardzo się starali
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 35 (22 718 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Witam,

Zgadzam się z tym co napisała SkyFox. Kiedyś korzystałem z mBank i ich analizator jest genialny. Można samemu tworzyć kategorię i zarządzać nimi. ING jest biedne w tym temacie :/ Niestety życie zmusiło do ING, ale życie toczy się jak koło do przodu Emotikon: Szczęśliwy

Kiedy można oczekiwać zmian i udoskonaleń w ING?!
Lukasus8105
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
08-09-2019
Wiadomość 7 z 35 (20 773 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Planujemy wprowadzić usprawnienia w tym zakresie w przyszłym roku, ale nie możemy podać jeszcze szczegółów. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 8 z 35 (20 728 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Wiadomo coś więcej na ten temat, czy nadal top secret?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 35 (19 674 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Potrzymamy Was jeszcze trochę w niepewności Emotikon: Szczęśliwy O szczegółach i zakresie wprowadzonych zmian poinformujemy w swoim czasie Emotikon: Szczęśliwy 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 10 z 35 (19 624 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy