12-03-2018 21:41
12-03-2018 21:45
12-03-2018 21:56
12-03-2018 21:58
13-03-2018 11:43
13-03-2018 14:24
ErRoR pisze:
Ja miałem z tym mały problem, bo Pani nie chciała przgjąć zgłoszenia. Mam nadzieję że uda sie technikom coś w tej sprawie zrobić
Formalnie nie ma czegoś takiego, że Pani nie chciała przyjąć zgłoszenia. Bank ma obowiązek przyjąć reklamację i się do niej ustosunkować w wymaganym regulaminem terminie.
Nieprzyjęcie zgłoszenia, w tym przypadku reklamacyjnego jest naruszeniem umowy o prowadzenie rachunku. Można zgłosić do KNF.
15-03-2018 06:03
@Konto usunięte Reklamację możesz zgłosić w każdej chwili:
- przez bankowość internetową (Wiadomości),
- przez telefon,
- w naszym oddziale.
12-06-2018 22:23
17-06-2018 19:40
18-06-2018 15:21
@Konto usunięte Skonsultujemy to i wrócimy z informacją.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |