22-11-2018 21:08
23-11-2018 21:12
23-11-2018 21:19
30-11-2018 16:11
Niestety nasz specjalista udzielił Ci błędnej informacji za co przepraszam. Potwierdziliśmy, że jest to najdłuższy możliwy okres wynikający z przepisów prawa. Obecnie jest to 10 lat.
30-11-2018 16:17 | Edytowano: 30-11-2018 16:21
01-12-2018 16:52
Urządzenia zaufane są widoczne w Moim ING do zamknięcia usługi lub zmiany loginu.
01-12-2018 18:00
02-12-2018 18:28
Login możesz zmienić w dowolnym momencie w naszym oddziale (ponownie my go ustalimy). Wtedy historia np. zapisanych odbiorców z poprzedniego loginu nie przeniesie się na nowy. Poprzedni login zamkniemy. Będziesz miał nową bankowość.
05-12-2018 18:44
ErRoR pisze:
7132
Jak ktoś ma konto od 10 lat i lubi zmieniać telefony co 3 miesiące ta lista w zakładce aplikacji mobilnej będzie bardzo długa...
08-12-2018 20:59 | Edytowano: 08-12-2018 20:59
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |