Odpowiedz

Re.: Problem przy logowaniu

Cóż, trudności bywają różnorakie. 

Dziś wysłałem wiadomość do obsługi serwisu o treści: 

"Stwierdzam, iż bank wybitnie lekceważy klientów.

Do 2 tygodni usiłuję się dostać do konta maklerskiego.

Widzę nowy interfejs, czyli pewnie nowa wersja oprogramowania, loguję się i wyrzuca mnie ze strony. 

Dziś optymistycznie, loguję się i jestem w banku. 

Chcę przejść do zakładki Makler i ... strona jest niedostępna.

Spróbowałem ze starym interfejsem.

Jest wyraźny postęp - zamiast wyrzucić mnie ze strony, otrzymuję komunikat, że Makler jest niedostępny.

Dobrze, że nie traktuję ING jako banku podstawowego, a jedynie jako usługodawcę konta maklerskiego, mało zresztą wykorzystywanego, bo pewnie rachunki byłyby nie płacone, bankomaty odsyłały z kwitkiem i jedynie opłaty bankowe byłyby realizowane.

A może ING Bank Śląski to już trup i tylko klepsydra nie została wywieszona?"

Przeciętny użytkownik, nie mogąc się zalogować winy szuka u siebie i drży, że zaraz sobie zablokuje dostęp do konta, 

zwłaszcza, jeśli na samym wstępie jest wyrzucany ze strony. 

Cierpnie mu skóra także na myśł, że on został wyrzucony, ale jego połączenie, z wprowadzonymi danymi logowania ktoś przejął i właśnie mu czyści konto. 

jest to także niemożliwość wykonania potrzebnych transakcji, a zapewniam, iż są taki, które muszą być zrealizowane szybko. 

Nie każdy i nie zawsze ma czas i możliwości, by dzwonić do całodobowego serwisu. 

Z tymi serwisami też bywa różnie - nie zawsze są dostępne, często "Wszyscy konsultanci są obecnie zajęci. Proszę poczekać na linii lub zadzwonić później."

Czytając wpisy na tym forum oraz innych, gdzie też mowa o bankowości internetowej ING, widać, że problem trwa nie od dziś i postępów nie widać. 

Skoro zaś mowa o bankowości internetowej, to skąd tu telefon?

mam bardzo mało czasu i przez te dwa tygodnie próbowałem parę razy dostać się do konta, ale nie byłem zbyt upary, bo czasu nie miałem. 

dziś poświęciłem kawałek czasu wolnego i wyszło, jak widać. 

Wyrazy współczucia dla tych, którzy pilniej potrzebowali się dostać do konta a im się nie udało. 

Paweł

 

Odpowiedz
0 Lajków
pawelb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-10-2016
Wiadomość 3 z 4 (8 226 wyświetleń)

Problem przy logowaniu

Chociaż wpisuje dobrze login do konta nie mogę się na nie zalogować,przy "wniosku o odblokowanie konta" mam komunikat "

Wystąpiła niezgodność we wprowadzonych przez Ciebie danych. Sprawdź ich poprawność.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod nr Help Line 801 601 607 lub 32 357 00 10."
 
Chociaż też dobrze podane.
Odpowiedz
0 Lajków
pepeh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
14-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 312 wyświetleń)

Re.: Problem przy logowaniu

[ Edytowane ]

@pepeh Aby to sprawdzić prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Jesteśmy dostępni przez całą dobę.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
774
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 276 wyświetleń)

Re.: Problem przy logowaniu

@pawelb w dniach 15 i 16 października 2016 moduł Makler nie był dostępny ze względu na planowane prace serwisowe.

Abyśmy mogli sprawdzić, co jest powodem problemów z logowaniem w inne dni, proszę o kontakt z naszą infolinią. Przez forum nie będziemy mogli tego sprawdzić.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 169 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Ja weszłam jako klient banku na rzekomą szybką ścieżkę przyznawania kredytu. I niby tego samego dnia po skompletowaniu i przesłaniu dokumentów 29.03 dostałam wstępną pozytywną opinię. Dwa tygodnie tem...

25-04-2024
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy