Odpowiedz

Kiedy wróci Invoobil czyli aktualnie Qlip do ING? Inne banki już to mają, a ze strony ING cisza. Trochę mnie wkurzył fakt usunięcia tego z systemu - liczyłem że nowa wersja pojawi sie znacznie szybciej.

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 1 z 15 (12 542 wyświetleń)

Re.: Qlip

[ Edytowane ]

Usługę znajdziesz pod nazwą Moje rachunki i znajdziesz ją w sekcji:

  • Dane i ustawienia/Moje rachunki, lub
  • Usługi i narzędzia/Zaplanowane płatności/Zaplanuj w prawym górnym rogu.


Wybierając te opcje wyrażasz zgodę na usługę. Dzięki temu będziemy wiedzieli, że chcesz w ten sposób opłacać swoje rachunki.
Informację o nowym dostawcy płatności wyświetlimy Ci w Moim ING.
Dopiero potem możesz wyrazić zgodę na otrzymywanie płatności od konkretnego dostawcy, o ile wystawi dla Ciebie faktury.
Zgodę możesz wyrazić wybierając wspomniane opcje: Zaplanuj/Moje rachunki.

Obecnie czekamy na dołączenie nowych dostawców do usługi  - prosimy więc o cierpliwość.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 15 (12 459 wyświetleń)

Re.: Qlip

Jak można zaakceptować taką odpowiedź jako rozwiązanie problemu? Przecież to czysta kpina. Problem nie został rozwiązany. Qlip wciąż nie działa. To już chyba pół roku.
Jakim cudem sami sobie ustawiacie że coś jest rozwiązane? Po co takie forum? Czy mogę oznaczyć, że problem nie został rozwiązany? Może można złożyć gdzieś skargę na takie traktowanie?
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 3 z 15 (12 021 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

[ Edytowane ]

Marx wskazaliśmy rozwiązanie Twojego pytania. Dostawcą technologicznym usługi QLIK jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. U nas udostępniamy ją pod nazwą Moje rachunki. Szczegóły opisała PatrycjaT Jeżeli nie akceptujesz tego rozwiązania, to daj nam znać. Usuniemy oznaczenie.

Zależy nam na tym, żeby inni użytkownicy w łatwy sposób mogli znaleźć odpowiedź na swoje pytania, dlatego prosimy o akceptację rozwiązań. Jeżeli po naszej wiadomości nie mamy odpowiedzi, to sami oznaczamy rozwiązanie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 15 (11 977 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Chyba wyraźnie napisałem, że nie akceptuje odpowiedzi jak rozwiązanie. Skoro nie da się z usługi skorzystać to jakie to jest rozwiązanie? Czy ktoś z was ma kłopoty z logicznym myśleniem? Jak wam sprzedam samochód który działa tylko nie ma kół, to też zaakceptujecuie takie rozwiązanie?

Fakty są takie że usunęliście działające rozwiązanie, a nowe nie działa, bo nie ma ani jednego dostępnego dostawcy. Więc powtórzę, problem NIE został rozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 5 z 15 (11 951 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

4 miesiąc mija, nadal nic? Czy możecie zdradzić, co stoi na przeszkodzie?
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 6 z 15 (11 179 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Do programu dołączają firmy, które podpiszą odpowiednie umowy z bankami i Krajową Izbą Rozliczeniową. W ostatnim czasie do usługi dołączyła firma Orange (usługi mobilne).

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 7 z 15 (11 099 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

Mamy kolejny rok i nadal nic, usługa nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 8 z 15 (10 237 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

We współpracy z innymi bankami nadal pracujemy nad rozwojem usługi Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 9 z 15 (10 197 wyświetleń)

Re: Re.: Qlip

ile to już lat?

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 10 z 15 (8 550 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy