16-02-2018 17:35
16-02-2018 17:37
Z ubezpieczenia zrezygnujesz jedynie podczas wizyty w oddziale.
17-02-2018 08:48
Jak ktoś pracuje do 17 jak ma to zrobić ?
17-02-2018 08:57
Weż dzień urlopu.
Jak każdy normalny człowiek, gdy idzie załatwiać sprawy administracyjno-biurowe.
Przecież to jest w twoim interesie, niczyim innym.
18-02-2018 09:00
@Krzysztofd Sprawdzimy dostępność oddziału w Twojej miejscowości. O jakiej lokalizacji piszesz?
20-02-2018 15:30
source pisze:Weż dzień urlopu.
Jak każdy normalny człowiek, gdy idzie załatwiać sprawy administracyjno-biurowe.
Przecież to jest w twoim interesie, niczyim innym.
Ha ha. Jak chcę podpisać umowę to online, przez telefon, jakkolwiek 24/7. Gdy chcę zrezygnować z produktu to zapraszamy do oddziału, w godzinach od do.
Jak ING zmianę regulaminu wysyła, to w bankowości elektronicznej bo to pewny i wiarygodny kanał przekazywania informacji. Gdy nie zgadzam się na zmiany to nie mogę wysłać wiadomości w bankowości elektronicznej, bo nie. Zapraszamy do oddziału z oświadczeniem na karteczce...
Czy aby dostrzegasz tę asymetrię?
20-02-2018 15:36
21-02-2018 09:32
source pisze:
Pamietam ze otwierając temat zadałeś pytanie
Nie otwierałem tematu.
:-)
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |