Odpowiedz

Przelew - proszę o pomoc

W dniu 27.08 chciałam zrealizować płatność za TV. Wszystko szło sprawnie, przez serwis blue media. Jednak coś się zawiesiło na etapie potwierdzania płatności. Przelew nie został zrealizowany. Na koncie nastąpiła blokada, za chwilę zwolnienie blokady, ale pieniądze na konto nie wróciły. Wpłata też nie została dokonana. Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
monu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-08-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 663 wyświetleń)

Re.: Przelew - proszę o pomoc

Jeżeli w historii transakcji masz przy tej samej płatności dopisek:

  • blokada - saldo zmniejszyło się,
  • zwolnienie blokady- saldo zwiększyło się.

Przelew nie został prawdopodobnie wykonany.
Ważne, aby to sprawdzić dlatego proszę, skontaktuj się z nami:

  • na czacie po zalogowaniu do Mojego ING,
  • telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7.

Specjalista sprawdzi informacje w systemie i otrzymasz jednoznaczną odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 652 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy