Odpowiedz

Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam,

Przy probie zlozenia wniosku (w tym wypadku o wpis do rejestru wyborcow) za kazdym razem mam "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później". Inni (przy korzystaniu z innych bankow dla profilu zaufanego) nie maja takiego problemu, wiec zakladam, ze problem jest w komunikacji z serwerami ING, poniewaz nie dochodzi nawet do wyslania SMSa czy wyswietlenia okienka autoryzacji ING.

Mozna to sprawdzic ?

Odpowiedz
0 Lajków
landi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-09-2019
Wiadomość 1 z 4 (41 210 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witaj, 
nie mieliśmy wczoraj podobnych zgłoszeń. Przyczyną tego komunikatu może być jakość połączenia internetowego lub przeglądarka, z której korzystasz. 
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, wyślij do nas wiadomość lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Abyśmy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne, będziemy potrzebowali więcej informacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (41 161 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Dziekuje za odpowiedz. Ani przegladarka ani polaczenie internetowe. Probowalem na roznych komputerach, systemach i przegladarkach - sytuacja ta sama. Dopiero wymuszenie logowania przez bankowosc internetowa (a nie uzytkownika epuap) sprawilo, ze cos 'kliknelo' i zaczelo dzialac. Prawdopodobnie cos w ustawieniach profilu epuap bylo nie tak. Ale dziekuje za sprawdzenie i informacje.

landi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
12-09-2019
Wiadomość 3 z 4 (41 028 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Bardzo dziękuję za to, że 'rozwiązaniem' problemu podzieliła się Pani na forum, zadziałało i u mnie!

Odpowiedz
0 Lajków
Jaros
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (35 865 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy