28-08-2018 10:52
Od przeszło dwóch dni nie mogę się zalogować do konta. Na telefonie - nie da rady, na komputerze wpisuje login i swoje hasło - nie da rady. Co się dzieje i jak sobie z tym poradzić? Potrzebuję porobić przelewy, a tu awaria jakaś. No co jest?
28-08-2018 11:00
@AnnaCieślik przejdź wniosek www.ingbank.pl/odblokowanie, po zawiedzeniu kodem sms, wszystko powinno wrócić do normy. Stan Twojej usługi możemy sprawdzić na naszej infolinii pod numerem 323570069. Tam również nasi specjaliści udzielą Ci informacji i pomogą się zalogować.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |