Bankowość internetowa

Odpowiedz

Problem z rejestracją karty sim za pomocą bankowości internetowej

Witam,

 

Mam problem z rejestracją karty sim. Wpisuje wszystkie potrzebne dane, następnie otrzymuję komunikat: "Proszę czekać...", trwa to 2-3 minuty a później widoczna jest tylko pusta strona z napisem w lewym górnym rogu: "null". Problem występuję zarówno podczas próby rejestracji na komputerze jak i smartfonie. Nie otrzymuję żadnego sms aktywacyjnego. Numer nadal jest zablokowany po kilku takich próbach.

 

W załączniku zamieszczam screenshot z otrzymanego wyniku operacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Niccander
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
27-02-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 996 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z rejestracją karty sim za pomocą bankowości internetowej

Chciałabym Ci pomóc, natomiast przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj zaktualizować swoje dane wraz z oświadczeniami o rezydencji podatkowej (Moje ING -> Dane i ustawienia -> Dane -> Edytuj dane). Jeżeli aktualizacja danych nie pomoże, to napisz do nas przez Moje ING -> Wiadomości lub zadzwoń 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi Twój problem i będzie mógł go zgłosić do wyjaśnienia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
473
94
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 939 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy