Odpowiedz

Problem z podpisaniem umowy online

Mam problem z podpisaniem wniosku zweryfikownego przez bank.  Nie mogę tego zrobić na żadnej przeglądarce, nawet po optróznieniu plików cookies. I tak jest od 13:00  Problem dotyczy Windowsa i Maca.  Logowałam się do Moje ING i do IngBankOnline. Wasza infolinia rozkłada ręce. Macie problemy techniczne, czy coś?

Odpowiedz
0 Lajków
maltencja79
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (6 945 wyświetleń)

Re.: Problem z podpisaniem umowy online

Za pośrednictwem forum nie będziemy mogli sprawdzić, co jest przyczyną opisanych problemów. Złóż, proszę, reklamację:

Zweryfikujemy to. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 908 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy