Odpowiedz
Zaakceptowane rozwiązanie

Problem z obsługą konta

[ Edytowane ]
Witam,
mieszkam w Anglii, a także posiadam konto osobiste w ING. Mam z nim problem, ponieważ nie posiadam już polskiego numeru telelefonu i nie jestem w stanie dokonać przelewu. Czy jest jakaś możliwość wykonania przelewu?
Odpowiedz
0 Lajków
Greg1
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 1
Wpisy: 2
Zarejestrowany: 28-11-2018
Wiadomość 1 z 6 (1 752 wyświetleń)

Re: Problem z obsługą konta

Greg1, jeśli chcesz zmienić numer telefonu do autoryzacji, to masz dwie możliwości: 

 

  • masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu - zrobisz to w Moim ING, w zakładce Dane i Ustawienia >Bezpieczeństwo,
  • nie masz dostępu do poprzedniego numeru - zmienisz go w oddziale naszego banku lub korespondencyjnie. 

 

Zmiana numeru do autoryzacji przez korespondencję (list z kodem)

 

Adres do korespondencji

Jeśli nie masz możliwości, żeby udać się do oddziału, możesz zamówić kopertę z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na Twój adres do korespondencji. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do bankowości. Będzie ona zablokowana.

 

Jak zamówić kopertę z kodem

W pierwszej kolejności wejdź na naszą stronę internetową. Po wybraniu opcji Zaloguj, proszę wybierz link Problemy z logowaniem. Pojawi się wniosek o nadanie hasła. Wypełnij cały wniosek. W trzecim kroku wybierz opcję Zamów przesyłkę z jednorazowym kodem do nadania hasła.

 

Co potem

Po otrzymaniu koperty z kodem zadzwoń do nas (32 357 00 69). Aktywujemy ją i będziesz mógł podać nowy numer do autoryzacji oraz odblokować swoją bankowość.

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

KarolinaM
Moderator
Moderator icon
Lajki: 12
Wpisy: 54
Zarejestrowany: 19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (1 658 wyświetleń)

Re: Problem z obsługą konta

Dziękuję bardzo za odpowiedź ☺
Greg1
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 1
Wpisy: 2
Zarejestrowany: 28-11-2018
Wiadomość 3 z 6 (1 647 wyświetleń)

Re: Problem z obsługą konta

Aplikacji nie mozna odpalic net::ERR_TIMED_OUT
Odpowiedz
0 Lajków
krzwes7885
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 2
Zarejestrowany: 29-11-2018
Wiadomość 4 z 6 (1 288 wyświetleń)

Re: Problem z obsługą konta

Mamy dzisiaj problemy z naszą bankowością i aplikacją. Obecnie możesz już zalogować się do aplikacji i sprawdzisz stan konta oraz zlecisz przelew. Pracujemy nadal nad przywróceniem pozostałych funkcji Mojego ING. 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Lajki: 89
Wpisy: 419
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 5 z 6 (1 130 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z obsługą konta


KarolinaM pisze:
7161

Obecnie możesz już zalogować się do aplikacji i sprawdzisz stan konta oraz zlecisz przelew. Pracujemy nadal nad przywróceniem pozostałych funkcji Mojego ING.

Odpowiedz
0 Lajków
yopifaklo
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 8
Zarejestrowany: 05-12-2018
Wiadomość 6 z 6 (906 wyświetleń)